17/07 TRANSFERY LIVE [19:00]

[19:00] Gonzalo Higuain zdaniem Tuttomercato jest bliski zaakceptowania przenosin do Mediolanu. Rossoneri oferują Argentyńczykowi czteroletni kontrakt z zarobkami na poziomie 8 mln € za sezon. Transfer napastnika działacze planują sfinalizować poprzez sprzedaż Andre Silvy, który jest blisko angielskiego Wolverhampton. Wilki za Portugalczyka mają zapłacić około 45 mln €.

[18:56] Tuttomercato od kilku dni zalewa doniesieniami o porozumieniu na linii Alex Sandro - Paris Saint Germain. Dziś, z kolei, gazeta informuje o ofercie za obrońcę w wysokości 45 mln, po wliczeniu wszelkich bonusów. Juventus jednak ma za swojego zawodnika oczekiwać minimum 50 mln. Kwoty, jaka w ostatnich doniesieniach prasowych miałaby wystarczyć do pozyskania Marcelo.

[17:50] Juventus jest bardzo blisko pozyskania Christiana Makouna. Według Gianluki Di Marzio wenezuelski talent przyleciał w niedzielę do Turynu, a dzisiaj miał przejść testy medyczne w J|Medical, gdyż wczorajszy dzień w całości poświęcony był CR7. 18-latek posiada belgijski paszport więc nie zablokuje klubowi miejsca dla zawodników spoza UE. Transfer defensywny pomocnika ma zostać ogłoszony jeszcze dzisiaj, a zawodnik najprawdopodobniej pozostanie w Juve i będzie grał dla nowo tworzonej drużyny B.

[15:52] Według Tuttosport Juventus odrzucił ofertę 50 mln za Miralema Pjanica złożoną przez Manchester City. Gazeta podaje, że Juve nie zamierza rozważać ofert niższych niż 80 mln euro, a City może zdecydować się wyłożyć właśnie takie pieniądze.

[13:18] Borussia Dortmund nie rezygnuje ze starań o Mario Mandzukicia - donosi Bild. Juventus nie chce rozstawać się ze swoim napastnikiem, jednak niemiecki dziennik uważa, że odpowiednia kwota może przekonać Starą Damę do zmiany zdania, a napastnik może zostać skuszony szansą na regularne występy w pierwszym składzie.

[13:10] BBC powołując się na swoje źródła w Rosji donosi, że Chelsea ostatecznie pokonała Juventus w wyścigu po Aleksandra Golovina. 22-latek może przejść testy medyczne w angielskiej drużynie nawet dzisiaj oraz podpisać 5-letni kontrakt.

[09:06] Mimo ostatnich wypowiedzi agenta Daniele Ruganiego o braku chęci sprzedaży obrońcy ze strony Juventusu, portal Sportitalia informuję o przyśpieszonych rozmowach w sprawie przenosin Włocha do Chelsea. Maurizio Sarri chciałby mieć swojego byłego podopiecznego do dyspozycji jeszcze w tym tygodniu. Cena za kartę stopera wynieść może nawet 50 mln €.

[09:05] Rai Sport twierdzi o ustaleniach na linii Alex Sandro - PSG. Brazylijczyk miał powiedzieć „tak” jeśli chodzi o transfer do stolicy Francji. Paryżanie oferować mają kwotę 40 mln €, które jednak nie zadowala Bianconerich. Turynie za obrońcę oczekują przynajmniej 60 mln €, a głownym kandydatem do zastąpienia byłego zawodnika Porto ma być Marcelo.

[09:03] Angielska prasa donosi o odrzuconych ofertach Arsenalu oraz Chelsea za Aleksandra Golovina. Rosjanin ma być zdeterminowany, by dołączyć do Juventusu. Wzmocnienia Starej Damy oraz mozliwość wystepów w Lidze Mistrzów stawiają Mistrza Włoch ponad angielskie drużyny.

[09:00] Paulo Dybala oraz Giorgio Chiellini mieli namawiać Paula Pogbę na powrot do Turynu za pośrednictwem komunikatorów internetowych. Di Marzio donosi jednak, że Francuz nie jest na sprzedaż dla działaczy Czerwonych Diabłów, a la Gazzetta dello Sport powtarza, że transfer taki możliwy byłby jedynie w przypadku sprzedaży Miralema Pjanicia.

[08:53] Gianluca Di Marzio donosi o możliwych rotacjach w liniach ofensywnych włoskich drużyn. Gonzalo Higuain, który coraz bliżej jest opuszczenia Turynu na rzecz Chelsea, nie wyklucza również przenosin do Mediolanu. O Argentyńczyka mają postarać się działacze AC Milan, a napastnik takiego ruchu nie odrzuca. Działacze Rossonerich są zdaniem dziennikarza w stałym kontakcie ze sobą. Alternatywą dla Pipity ma być Alvaro Morata, o którego starać się zamierza również Napoli w przypadku niepowodzenia operacji z Edinsonem Cavanim.

[08:43] Mandzukić nie na sprzedaż donosi Sky. Juventus odrzucił oferty drużyn z Anglii oraz Niemiec za swojego napastnika. Jednym z zainteresowanych klubów miała być Borussia Dortmund. Chorwat w kadrze Maxa Allegriego posiada status „nie na sprzedaż”.

Komentarze   

0 #29 madoo 2018-07-18 07:50
Eeee nie kupuję tego. To że Howedes może grać na prawej na pewno spowodowało transfer akurat tego konkretnego gracza, bo De Sciglio na początku sezonu złapał kontuzję, ale imo to był gracz docelowo na środek. Na tej pozycji grał przez całe życie. Lichtsteiner nie dostał powołania do LM, bo był do odstrzału, a skoro ten Howedes już był, to lepiej było nie powołać Szwajcara niż np. Barzagliego.
A że nic nie pograł to już inna sprawa :) To że to trochę szklanka to wiedzieliśmy, ale że spędzi w gabinetach lekarzy 2/3 sezonu to już nikt nie mógł. Na końcu jak już był zdrowy to po prostu nie było potrzeby z niego korzystać, skoro było raczej wiadome, że nie zostanie.
Cytować
0 #28 juventusik 2018-07-17 20:20
OD DZIS NIE ZACIAGAMY ZOBOWIAZAN W CREDIT AGRICOLE.
Cytować
0 #27 clyde 2018-07-17 17:23
Petagna przeniósł się już tego lata do SPAL, tak więc nie mamy co marzyć o jego przenosinach do nas;)
Cytować
0 #26 Bello di Notte 2018-07-17 17:14
Wiesz, zgadzam się co do tego. Ale wielką przewagą Juve w Europie jest taktyczna elastyczność i najlepiej dla drużyny, by kadra pozwalała grać w 2-3 systemach (4-3-3 jako podstawowy, 4-2-3-1, 3-4-3 np.). Pewnie Allegri zaskoczy nas zresztą jakąś nową propozycją. Na pewno nie możemy zostać z tylko 5 stricte ofensywnymi graczami.

A co do sprzedaży, to odstrzelenie Mandragory, Sturaro, Pipity, Favilliego plus Keana powinno dać te potrzebne nam około 100 mln.
Cytować
0 #25 clyde 2018-07-17 17:11
U Allegrego preferującego elastyczną taktykę prędzej znajdzie się miejsce dla uniwersalnego Mandzukica, aniżeli Higuaina, który przypisany jest do jednej pozycji, a mianowicie środka napadu, który - co nie może dziwić - będzie obsadzony przez Ronaldo. Wyobrażasz sobie Gonzalo w roli zaledwie rezerwowego?
Cytować
0 #24 pogon17 2018-07-17 17:03
Allegri woli grać trójką pomocników (z resztą pisał pracę trnerską na te temat), a więc jestem się w stanie założyć, że mając odpowiednich piłkarzy będzie grał głównie 4-3-3 . Jeśli pozbędziemy się Mandżukicia, Higuaina i Pjacy to:
1) mamy po pierwsze 100mln w kieszeni
2) skład ataku
Costa-Ronaldo-Dybala
(Berna-?-Cuadrado)

Wystarczy rezerwowy środkowy napastnik. I może być to zarówno młody Kean, jak i jakiś włoski zawodnik na niektóre mecze ligowe (Ronaldo gra 80-90% spotkań przecież) jak Petagna, Gabbiadini, czy Lasagna.
Cytować
0 #23 clyde 2018-07-17 17:02
Rozumiem twoje obawy, zresztą ja również je podzielam. Mandzukic, to ambitny zawodnik, który źle znosił transfery gwiazd do danych drużyn i nie bał się jasno artykułować swojego niezadowolenia względem roli jaką miał pełnić w drużynie jak to miało miejsce choćby w Bayernie za czasów Guardioli. Pamiętajmy jednak, że Allegri bardzo go ceni i jak sądzę przedstawi mu swój plan na dalszą współpracę w ramach Juventusu. Nie wykluczam, że Chorwat będzie grał dużo i może zaakceptować czasowe posadzenie go na ławce ze względu na trudy sezonu jaki czeka wszystkich związanych z Juventusem. Może się jednak zdarzyć, że nasz napastnik postawi sprawę na ostrzu noża, zażąda pewnego miejsca w wyjściowej jedenastce, najlepiej na szpicy i wówczas nie pozostanie nam nic innego jak zaakceptować ofertę BVB, która jak do noszą media może wzrosnąć. Osobiście liczę na rozsądek Mario i jego kolejny sezon w naszych barwach.
Cytować
0 #22 Bello di Notte 2018-07-17 16:54
Problem polega na tym, że na wartościowe zastępstwo za Chorwata trzeba dziś wydać małą fortunę, a my już w tej chwili jesteśmy około 200 baniek w plecy. Teoretycznie możemy go sprzedać i pozyskać jakiegoś młodego gracza, ale dostaniemy za niego maks. 20 milionów, a za to nie kupimy Martiala czy Moraty. Podobnie z Pjacą - jego wycena to około 25 mln euro. Moim zdaniem zdecydowanie zbyt niska przy potencjale, wieku, obecnych cenach i doświadczeniu piłkarza.
Cytować
0 #21 dimebag11 2018-07-17 16:46
Nie powiedziałbym, że Howedesa sprowadziliśmy na prawą obronę, bo chyba rozsądniejszym wyborem byłoby kupienie nominalnego defensora na prawą flankę zamiast stopera. Najzwyczajniej w świecie tak wyszło, bo prawdopodobnie niespodziewanie pożegnaliśmy się z Danim Alvesem, a Benedikt obsadzał zarówno środek jak i bok obrony. Moim zdaniem przyjdzie ktoś w miejsce Ruganiego lub Benatii.
Cytować
0 #20 Newsio 2018-07-17 16:33
Ok, zgadzam się, że ktoś musi zostać. Przybycie CR7 powinno być jednoznaczne z odejściem Pipity (oby). Ja nie widzę dla Mandzukica innej roli niż rezerwowy wchodzący na ogony za Ronaldo w lidze albo jak np. bronimy korzystnego wyniku w LM i trzeba przez 30 minut powalczyć w odbiorze i wspierać obronę. Tylko, że ja nie bardzo wierzę, że Chorwat zaakceptuje taką rolę dla siebie. A sadzanie regularnie Costy na ławce, żeby mieć 5 obrońcę byłoby w moich oczach delikatnie mówiąc nierozsądne ze strony trenera. Przy czym niestety obawiam się, że przy 4-2-3-1 Allegri mógłby mieć duże parcie na defensywne lewe skrzydło, a moje oczy krwawiły jak graliśmy tym systemem przeciwko potęgom pokroju Chievo Verona czy Sassuolo.
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze (29)

Byłoby pięknie jakby się udało pozyskać Golovina - gość idealnie pasuje do taktyki Allegriego, jest pomocnikiem wszechstronnym: odbiór, drybling, kreatywne podania, praca na całym boisku - wszystko na dobrym europejskim poziomie. Jeśli faktycznie CSKA chce 25mln to powinniśmy się zgodzić, bo nikogo lepszego za taką cenę nie znajdziemy.

Zamiana Sandro-Marcelo zapewne byłaby na plus, ale jest mało realna. Już nawet nie chodzi o samą postawę Realu, ale Marcelo zarabia 11mln, FIAT raczej jego pensji nie pokryje.

Sprzedaż Ruganiego moim zdaniem będzie błędem, ale jeśli go Allegri nie chce to jest to najlepsza opcja dla niego i klubu. Ja osobiście wolałbym sprzedać Benatię, który i tak za...

Byłoby pięknie jakby się udało pozyskać Golovina - gość idealnie pasuje do taktyki Allegriego, jest pomocnikiem wszechstronnym: odbiór, drybling, kreatywne podania, praca na całym boisku - wszystko na dobrym europejskim poziomie. Jeśli faktycznie CSKA chce 25mln to powinniśmy się zgodzić, bo nikogo lepszego za taką cenę nie znajdziemy.

Zamiana Sandro-Marcelo zapewne byłaby na plus, ale jest mało realna. Już nawet nie chodzi o samą postawę Realu, ale Marcelo zarabia 11mln, FIAT raczej jego pensji nie pokryje.

Sprzedaż Ruganiego moim zdaniem będzie błędem, ale jeśli go Allegri nie chce to jest to najlepsza opcja dla niego i klubu. Ja osobiście wolałbym sprzedać Benatię, który i tak za sezon/dwa będzie na wylocie.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17
  1.    pogon17

pagon17
Po tym ostatnim transferze, juz nic mnie nie zaskoczy, nawet Marcelo w J

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Problem Gołowina polega na tym, że wydaje się zbyt cherlawy i obawiam się, że będzie mieć dużo kłopotów z silnymi obrońcami w Serie A i LM. Niemniej przy obecnych realiach rynku transferowego jeśli rzeczywiście CSKA wystarczyłoby 25 mln €, to chciałbym żeby nasi zaryzykowali z jego zakupem, bo Rosjanin może wziąć przykład z Dybali i w rok poprawiłby znacznie muskulaturę.
Odnośnie sprzedaży Ruganiego, to również mam obawy, że pozbycie się go może być sporym błędem (nawet jeśli otrzymamy za niego rzekome 50 mln €). Przecież i tak będziemy musieli kupić kogoś na zastępstwo (rozumiem żeby jeszcze Godin był dostępny za darmo, a nie za 25 baniek), bo zostanie z czwórką Barzagli, Benatia,...

Problem Gołowina polega na tym, że wydaje się zbyt cherlawy i obawiam się, że będzie mieć dużo kłopotów z silnymi obrońcami w Serie A i LM. Niemniej przy obecnych realiach rynku transferowego jeśli rzeczywiście CSKA wystarczyłoby 25 mln €, to chciałbym żeby nasi zaryzykowali z jego zakupem, bo Rosjanin może wziąć przykład z Dybali i w rok poprawiłby znacznie muskulaturę.
Odnośnie sprzedaży Ruganiego, to również mam obawy, że pozbycie się go może być sporym błędem (nawet jeśli otrzymamy za niego rzekome 50 mln €). Przecież i tak będziemy musieli kupić kogoś na zastępstwo (rozumiem żeby jeszcze Godin był dostępny za darmo, a nie za 25 baniek), bo zostanie z czwórką Barzagli, Benatia, Caldara, Chiellini będzie proszeniem się o kłopoty, tak jak w ubiegłym sezonie LM, gdy zamiast Lichego zgłosiliśmy Howedesa.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Jak zostanie Rugani i Benatia to już będzie nieźle. Wymiana Pjanić-Pogba to koszmarny pomysł...

  Załączniki
 

Weźcie jednak pod uwagę, że kogoś niestety będziemy musieli pożegnać. Mieliśmy sporo wydatków. Ja tam wolałbym, żeby został Sandro niż Rugani. Sprzedać : Sturaro, Ruganiego i Higuaina i wydatek na zakup Ronaldo się powinien wrócić. Mamy Bentancura i Caldarę, a z przodu CR,MM,DyB, Costa, Cuad, Berna. Wystarczająco. Na upartego można by poszukać jeszcze wzmocnień w środku.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Sprzedamy Sandro, to i tak będziemy musieli kupić kogoś w jego miejsce (mówi się o Digne, bo z Marcelo, to zwykłe plotki). Pozbędziemy się Ruganiego czy Benatii, to także przyjdzie ktoś w zastępstwo, bo grając na trzech frontach nie zostaniemy z 4 stoperów, z których jeden praktycznie jest już emerytem. Wytransferowani z klubu powinni być przede wszystkim Sturaro, Higuain, Pjaca, a potem Kean, Mandragora i inni młodzi, ale z umieszczeniem klauzul odkupu.

  Załączniki
 
  1.    dimebag11

Właśnie na 90% transfer Ruganiego/Benatii nie będzie się wiązał z koniecznością kupna kolejnego stopera. W zeszłym sezonie po odejściu Bonucciego nikogo nie kupiliśmy i przeszliśmy na stałe na grę 2 stoperami. Barzagli może i jest emerytem, ale nie będzie elementem dekoracyjnym tylko właśnie tym 4 stoperem. Przy sprzedaży Ruganiego pewno będzie duet Chiellini-Benatia, a na zmiany Caldara-Barzagli. Pamiętaj, że w razie jakiejś plagi kontuzji mamy Cana, który sobie już radził na pozycji środkowego obrońcy.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Nie zapominaj, że sprowadziliśmy Howedesa.
Fakt, że teraz jest ten Can, ale nie wiem, czy Allegri myśli o nim jako o środkowym obrońcy.

  Załączniki
 
  1.    madoo

Howedesa sprowadzaliśmy na prawą obronę na co wskazywał fakt, że dostał powołanie do LM w miejsce Lichego (potem Lichy wszedł w miejsce Howedesa na 2 połowę sezonu). No i generalnie tyle, bo nic nie pograł.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Nie powiedziałbym, że Howedesa sprowadziliśmy na prawą obronę, bo chyba rozsądniejszym wyborem byłoby kupienie nominalnego defensora na prawą flankę zamiast stopera. Najzwyczajniej w świecie tak wyszło, bo prawdopodobnie niespodziewanie pożegnaliśmy się z Danim Alvesem, a Benedikt obsadzał zarówno środek jak i bok obrony. Moim zdaniem przyjdzie ktoś w miejsce Ruganiego lub Benatii.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Eeee nie kupuję tego. To że Howedes może grać na prawej na pewno spowodowało transfer akurat tego konkretnego gracza, bo De Sciglio na początku sezonu złapał kontuzję, ale imo to był gracz docelowo na środek. Na tej pozycji grał przez całe życie. Lichtsteiner nie dostał powołania do LM, bo był do odstrzału, a skoro ten Howedes już był, to lepiej było nie powołać Szwajcara niż np. Barzagliego.
A że nic nie pograł to już inna sprawa To że to trochę szklanka to wiedzieliśmy, ale że spędzi w gabinetach lekarzy 2/3 sezonu to już nikt nie mógł. Na końcu jak już był zdrowy to po prostu nie było potrzeby z niego korzystać, skoro było raczej wiadome, że nie zostanie.

  Załączniki
 

Jakoś przeboleje odejście Ruganiego, ale co za koszmarny pomysł żeby sprzedawać Pjanića i to za jakieś śmieszne 80mln€. Ani Pogba go nie zastąpi ani SMS..

  Załączniki
 

Zastanawia mnie co determinuje Alexa Sandro do przenosin do PSG? W momencie, kiedy Juventus wykonuje konkretne ruchy ku temu, ażeby dołączyć do ścisłej czołówki klubów na świecie 27 letni obrońca wciąż kręci nosem i myśli o przenosinach. Jeżeli jednak uprze się na pensję w Paryżu, to zastąpienie go Marcelo jest chyba idealnym rozwiązaniem.

Jakim cudem będący w kłopotach Milan miałby nam zapłacić duże pieniądze za Higuaina? Może i dobrze, że pojawili się na horyzoncie ze względu na...konkurencję jaką mogliby w tym względzie pełnić wobec Chelsea. Nie wierzę, że Higuain miałby pozytywnie zareagować na ich ofertę, ale cóż, napisać można wszystko.

W powrót Pogby nie wierzyłem ani przez...

Zastanawia mnie co determinuje Alexa Sandro do przenosin do PSG? W momencie, kiedy Juventus wykonuje konkretne ruchy ku temu, ażeby dołączyć do ścisłej czołówki klubów na świecie 27 letni obrońca wciąż kręci nosem i myśli o przenosinach. Jeżeli jednak uprze się na pensję w Paryżu, to zastąpienie go Marcelo jest chyba idealnym rozwiązaniem.

Jakim cudem będący w kłopotach Milan miałby nam zapłacić duże pieniądze za Higuaina? Może i dobrze, że pojawili się na horyzoncie ze względu na...konkurencję jaką mogliby w tym względzie pełnić wobec Chelsea. Nie wierzę, że Higuain miałby pozytywnie zareagować na ich ofertę, ale cóż, napisać można wszystko.

W powrót Pogby nie wierzyłem ani przez sekundę. Francuz ewidentnie zgasł w MU, ale tamtejsze władze wciąż w niego wierzą, dlatego też przez co najmniej kolejny sezon będzie tam tkwił.

O Mandzukicu pisałem wczoraj i jedyne co mogę dodać, to fakt, iż cieszy mnie taka, a nie inna decyzja naszego zarządu. Chorwat na zakończonym niedawno mundialu pokazał wielką klasę i jak sądzę, Allegri przekonał wszystkich, że jest on mu niezbędny.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    clyde

Milan od przejęcia przez Eliotta nie jest w kłopotach finansowych i ma właściciela, którego aktywa sięgają 34mld dolarów. Zapewne ta sytuacja nie potrwa długo, bo nie będą chcieli dokładać do interesu, ale być może będą chcieli dokapitalizować klub, żeby go potem sprzedać po droższej cenie.

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Max posadzi Ronaldo kosztem Mandzukicia

  Załączniki
 
  1.    clyde

O Mandzukicu pisałem wczoraj i jedyne co mogę dodać, to fakt, iż cieszy mnie taka, a nie inna decyzja naszego zarządu. Chorwat na zakończonym niedawno mundialu pokazał wielką klasę i jak sądzę, Allegri przekonał wszystkich, że jest on mu niezbędny

Nie odmawiam Chorwatowi ani niezłego mundialu ani pewnych solidnych cech piłkarskich ale jaką w tym momencie, przy obecnej kadrze widzisz rolę dla 32-letniego Mandzukica w Juve? Ile on ma grać przy składzie Costa, CR7, Dybala, Cuadrado, Berdardeschi, Higuain (zakładam że odejdzie). Dodatkowo środek pomocy wzmocnił Can co zmniejsza parcie na wspomaganie obrony przez Mario. Ma być rezerwowym, wchodzącym na ogony za Ronaldo albo Costę?

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Osobiście jestem niemal pewny, że Higuain od nas odejdzie, tak więc będziemy potrzebowali napastnika, choćby takiego jak Mandzukic. Uważam, że dzięki swojej uniwersalności i waleczności wciąż może być ważnym czynnikiem w Juventusie, nawet w kontekście potężnej konkurencji w ofensywie. Poza tym Allegri wykazuje ewidentną słabość względem Chorwata i jestem przekonany, że ten będzie grał stosunkowo dużo w nadchodzącym sezonie.

  Załączniki
 
  1.    clyde

Czyli Mandzukic byłby rezerwowym, do pogrania na szpicy i lewym skrzydle. I to jest wyjście, które ja z chęcią bym zaakceptował tylko, że:

a) Mario znany jest z tego, że rezerwowym być nie chce. Jakby się okazało, że w rundzie jesiennej pogra 150-200 minut to już w zimowym okienku będzie miał moim zdaniem parcie na szybkie odejście

b) Max będzie stawiał na Chorwata bo lubi bo/jego styl gry co z automatu ogranicza nasz potencjał ofensywny, wymaga będącego w optymalnej formie Sandro na lewej oraz zabiera minuty Coscie lub innym zawodnikom, którzy na tą chwilę są od MM po prostu piłkarsko lepsi (i młodsi poza CR7)

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Rozumiem twoje obawy, zresztą ja również je podzielam. Mandzukic, to ambitny zawodnik, który źle znosił transfery gwiazd do danych drużyn i nie bał się jasno artykułować swojego niezadowolenia względem roli jaką miał pełnić w drużynie jak to miało miejsce choćby w Bayernie za czasów Guardioli. Pamiętajmy jednak, że Allegri bardzo go ceni i jak sądzę przedstawi mu swój plan na dalszą współpracę w ramach Juventusu. Nie wykluczam, że Chorwat będzie grał dużo i może zaakceptować czasowe posadzenie go na ławce ze względu na trudy sezonu jaki czeka wszystkich związanych z Juventusem. Może się jednak zdarzyć, że nasz napastnik postawi sprawę na ostrzu noża, zażąda pewnego miejsca w wyjściowej...

Rozumiem twoje obawy, zresztą ja również je podzielam. Mandzukic, to ambitny zawodnik, który źle znosił transfery gwiazd do danych drużyn i nie bał się jasno artykułować swojego niezadowolenia względem roli jaką miał pełnić w drużynie jak to miało miejsce choćby w Bayernie za czasów Guardioli. Pamiętajmy jednak, że Allegri bardzo go ceni i jak sądzę przedstawi mu swój plan na dalszą współpracę w ramach Juventusu. Nie wykluczam, że Chorwat będzie grał dużo i może zaakceptować czasowe posadzenie go na ławce ze względu na trudy sezonu jaki czeka wszystkich związanych z Juventusem. Może się jednak zdarzyć, że nasz napastnik postawi sprawę na ostrzu noża, zażąda pewnego miejsca w wyjściowej jedenastce, najlepiej na szpicy i wówczas nie pozostanie nam nic innego jak zaakceptować ofertę BVB, która jak do noszą media może wzrosnąć. Osobiście liczę na rozsądek Mario i jego kolejny sezon w naszych barwach.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Newsio

Problem polega na tym, że na wartościowe zastępstwo za Chorwata trzeba dziś wydać małą fortunę, a my już w tej chwili jesteśmy około 200 baniek w plecy. Teoretycznie możemy go sprzedać i pozyskać jakiegoś młodego gracza, ale dostaniemy za niego maks. 20 milionów, a za to nie kupimy Martiala czy Moraty. Podobnie z Pjacą - jego wycena to około 25 mln euro. Moim zdaniem zdecydowanie zbyt niska przy potencjale, wieku, obecnych cenach i doświadczeniu piłkarza.

  Załączniki
 
  1.    Bello di Notte

Ok, zgadzam się, że ktoś musi zostać. Przybycie CR7 powinno być jednoznaczne z odejściem Pipity (oby). Ja nie widzę dla Mandzukica innej roli niż rezerwowy wchodzący na ogony za Ronaldo w lidze albo jak np. bronimy korzystnego wyniku w LM i trzeba przez 30 minut powalczyć w odbiorze i wspierać obronę. Tylko, że ja nie bardzo wierzę, że Chorwat zaakceptuje taką rolę dla siebie. A sadzanie regularnie Costy na ławce, żeby mieć 5 obrońcę byłoby w moich oczach delikatnie mówiąc nierozsądne ze strony trenera. Przy czym niestety obawiam się, że przy 4-2-3-1 Allegri mógłby mieć duże parcie na defensywne lewe skrzydło, a moje oczy krwawiły jak graliśmy tym systemem przeciwko potęgom pokroju...

Ok, zgadzam się, że ktoś musi zostać. Przybycie CR7 powinno być jednoznaczne z odejściem Pipity (oby). Ja nie widzę dla Mandzukica innej roli niż rezerwowy wchodzący na ogony za Ronaldo w lidze albo jak np. bronimy korzystnego wyniku w LM i trzeba przez 30 minut powalczyć w odbiorze i wspierać obronę. Tylko, że ja nie bardzo wierzę, że Chorwat zaakceptuje taką rolę dla siebie. A sadzanie regularnie Costy na ławce, żeby mieć 5 obrońcę byłoby w moich oczach delikatnie mówiąc nierozsądne ze strony trenera. Przy czym niestety obawiam się, że przy 4-2-3-1 Allegri mógłby mieć duże parcie na defensywne lewe skrzydło, a moje oczy krwawiły jak graliśmy tym systemem przeciwko potęgom pokroju Chievo Verona czy Sassuolo.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Newsio

U Allegrego preferującego elastyczną taktykę prędzej znajdzie się miejsce dla uniwersalnego Mandzukica, aniżeli Higuaina, który przypisany jest do jednej pozycji, a mianowicie środka napadu, który - co nie może dziwić - będzie obsadzony przez Ronaldo. Wyobrażasz sobie Gonzalo w roli zaledwie rezerwowego?

  Załączniki
 
  1.    Bello di Notte

Allegri woli grać trójką pomocników (z resztą pisał pracę trnerską na te temat), a więc jestem się w stanie założyć, że mając odpowiednich piłkarzy będzie grał głównie 4-3-3 . Jeśli pozbędziemy się Mandżukicia, Higuaina i Pjacy to:
1) mamy po pierwsze 100mln w kieszeni
2) skład ataku
Costa-Ronaldo-Dybala
(Berna-?-Cuadrado)

Wystarczy rezerwowy środkowy napastnik. I może być to zarówno młody Kean, jak i jakiś włoski zawodnik na niektóre mecze ligowe (Ronaldo gra 80-90% spotkań przecież) jak Petagna, Gabbiadini, czy Lasagna.

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Chciałbym ponownie zauważyć, jak przed poprzednim sezonem, że jeśli pozbędziemy się i Mandżura i Gonzalo i Pjacy, to mamy z przodu tylko 5 ludzi. To zdecydowanie za mało, jeśli mamy grać systemem 4-2-3-1.

Pamiętajmy, jak dużo mamy mięśniowych kontuzji - trzeba to wziąć pod uwagę. Moim zdaniem i Mandżur i Pjaca powinni zostać. Gonzalo oczywiście jest zbędny.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Wiesz, zgadzam się co do tego. Ale wielką przewagą Juve w Europie jest taktyczna elastyczność i najlepiej dla drużyny, by kadra pozwalała grać w 2-3 systemach (4-3-3 jako podstawowy, 4-2-3-1, 3-4-3 np.). Pewnie Allegri zaskoczy nas zresztą jakąś nową propozycją. Na pewno nie możemy zostać z tylko 5 stricte ofensywnymi graczami.

A co do sprzedaży, to odstrzelenie Mandragory, Sturaro, Pipity, Favilliego plus Keana powinno dać te potrzebne nam około 100 mln.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Petagna przeniósł się już tego lata do SPAL, tak więc nie mamy co marzyć o jego przenosinach do nas

  Załączniki
 

Zidane od września w Juventusie!!!!!!

Chodzi o stanowisko konsultanta

  Załączniki
 

Jak czytam doniesienia typu: Sandro - 40 mln euro, Pjanić - 50 mln euro, to wzbudza to u mnie uśmiech politowania.

  Załączniki
 

OD DZIS NIE ZACIAGAMY ZOBOWIAZAN W CREDIT AGRICOLE.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu