04/07 TRANSFERY LIVE [21:50 - KONIEC]

[21:50] Hiszpańska Marca donosi, że prezydent Realu Madryt, Florentino Perez, wezwał Jorge Mendesa na nadzwyczajne spotkanie w celu omówienia przyszłości Cristiano Ronaldo. Przedstawiciel piłkarza spodziewany jest w Madrycie późnym wieczorem. Perez chce rozwiązać obecną sytuację jak najszybciej, a Marca jest pewna, że zawodnil chce odejść do Juve i cała historia zakończy się właśnie w taki sposób.

[21:34] Portal football-italia.net udostępnia Virala z wywiadem Cristiano Ronaldo, w którym Portugalczyk mówi: "Gdy gra się na wielkim stadionie przeciwko wielkim piłkarzom - takim jakich ma Juventus - to otrzymanie owacji na stojąco jako ich rywal jest zawsze czymś przyjemnym i bardzo się cieszę, że czegoś takiego doświadczyłem. Zawsze lubiłem Juventus i gdy byłem dzieckiem uwielbiałem oglądać ich mecze."

[21:26] Informacje o transferze Gonzalo Higuaina do Chelsea przybierają na sile. Sportmediaset i Sportitalia od jakiegoś czasu wieszczą, że Argentyńczyk niebawem zostanie ogłoszony zawodnikiem The Blues, a transfer wyniesie 60 mln euro. Obecnie plotki te zaczynają rozprzestrzeniać się coraz szybciej i potwierdzane są już również przez liczne angielskie media.

[20:56] O transfer Ronaldo do Juventusu dziennikarze próbowali wypytać także jednego z członków rodziny Agnellich, Lapo Elkanna, który był jednak równie tajemniczy jak Beppe Marotta: "Nie będę dziś rozmawiał o Juve ani o piłce nożnej. Jesteśmy tu, aby zaprezentować nowego Fiata 500. O całej reszcie porozmawiamy jutro."

[18:08] Włoskie media podały popołudniu, że dyrektor generalny, Beppe Marotta i dyrektor sportowy, Fabio Paratici, przebywają obecnie w Mediolanie, gdzie pracują nad transferami Juventusu, jednak na dzisiaj nie ma zaplanowanych żadnych rozmów w sprawie Ronaldo. Dziennikarzom udało się jednak złapać Marottę w centrum Mediolanu i zadać pytanie czy kibice Juve mogą marzyć o CR7. 61-latek jedynie się uśmiechnął i odparł krótko "bez komentarza".

[14:26] Gonzalo Higuain znajduje się bardzo blisko Chelsea. Według Sportmediaset kluby dogadały się na kwotę 60 mln euro, a transfer Argentyńczyka zostanie ogłoszony, gdy tylko trenerem ekipy The Blues zostanie Maurizio Sarri.

[13:46] Andrea Favilli zmierza w kierunku Hellasu Werona - donosi Corriere di Verona. Zawodnik ma jednak przepracować z pierwszą drużyną Juve okres przygotowawczy.

[13:42] Według Corriere del Veneto zawodnik Juve, Pol García Tena za niewielką kwotę trafi do ekipy Venezii FC.

[12:50] La Repubblica informuje, że Juve chce pójść za ciosem i sprowadzić Paulinho z FC Barcelony, na którego zamierza wyłożyć 40 mln euro. Już 1 lipca Mundo Deportivo informowało, że agent zawodnika przedstawił Barcelonie ofertę zakupu 29-latka, a sam zawodnik wyraził zgodę na transfer. Nie ujawniono jednak, który klub wystosował swoją ofertę, ale obecnie źródła podają, że był to właśnie Juventus.

[12:41] Dziennik AS podaje, że odejście Ronaldo może otworzyć przed Królewskimi "galaktyczną ścieżkę", bowiem w miejsce Portugalczyka Real zamierza ściągnąć duet Neymar - Mbappe z PSG, na których zespół z Madrytu musiałby wydać wręcz niewyobrażalne pieniądze.

[11:05] Dzisiejsza La Gazzetta del Mezzogiorno na swojej pierwszej stronie głosi "Z Madrytu: Ronaldo zawodnikiem Juventusu". W Hiszpanii są pewni, że CR7 będzie nosić koszulkę Bianconerich w przyszłym sezonie, kontynuuje gazeta.

[10:33] Corriere Fiorentino donosi, że gdy tylko Chorwacja zakończy swoją przygodę z mundialem, zawodnikiem Fiorentiny zostanie Marko Pjaca. Juve będzie posiadać opcję odkupu skrzydłowego.

[10:25] Z bardziej przyziemnych informacji, dzisiejsze Daily Star podaje, że Juventus wznowił swoje zainteresowanie Stevenem N’Zonzim, chcąc pokrzyżować plany Arsenalu, który jest bliski pozyskania pomocnika.

[08:56] Będący w dobrych stosunkach z CR7, reporter Edu Aguirre podaje, że na dzień dzisiejszy Ronaldo odchodzi z Realu na 99%. O transferze piłkarza do Juve informują również Marca, El Partidazo de COPE i El Larguero SER.

[08:50] O odejściu Ronaldo do Juventusu w telewizji La Sexta informuje również Josep Pedrerol, czyli jeden z najbardziej wiarygodnych, hiszpańskich dziennikarzy sportowych.

[08:46] Gianluca Di Marzio podaje, że to Ronaldo i Mendes zachęcili Juventus do złożenia oferty Realowi, a pierwszym elementem tej skomplikowanej układanki miał być transfer Joao Cancelo do Juve (agentem Cancelo także jest Mendes).

[08:28] Do włoskich i hiszpańskich mediów dołącza również prasa z Portugalii. O Jogo podaje, że Ronaldo zaakceptował ofertę Juventusu, a jego stosunki z Florentino Perezem są już nie do naprawienia. Ponadto Mediaset Premium sugeruje, że agent zawodnika (Jorge Mendes) zawarł w kontrakcie CR7 specjalną klauzulę, zapewniającą 100 mln odstępnego za piłkarza dostępną dla klubów z Włoch.

Ronaldo dogadany z Juve, Real akceptuje ofertę Starej Damy, koszulki w druku, a w transferze i opłacaniu pensji zawodnika pomoże FIAT - to w wielkim skrócie. Media oszalały, Bianconeri otrzymują zastrzyk fanów w mediach społecznościowych, a akcje giełdowe Juventusu idą w górę - to wynik samych plotek, a co działoby się w przypadku oficjalnego transferu? Może nigdy się tego nie dowiemy.

Dzisiejsze transfery live ruszają ze specjalną grafiką i próbą podsumowania plotek o transferze Cristiano Ronaldo do Juventusu. Zaledwie próbą ponieważ informacje o przenosinach Portugalczyka do Turynu przyćmiły wszystkie inne doniesienia ze świata sportu, włącznie z wydarzeniami na mundialu.

Komentarze (73)

Chyba zwariowali w tym juve przecież Ronaldo w ogóle nie pasuję do ideałów drużyny. Rozpieprzy to szatnię i relacje. Trza było kombinować z Lewandowski/ Icardim/Mbape/ Pogba (SMS bym olał za taką kasę) albo kogoś zdecydowanie młodszego do 25 lat z perspektywami może James Rodrigez/ Isco/ Asensio. Nawet bym tego Morate chętnie widział u nas bo lubiłem patrzeć na jego grę. Tylu jest świetnych piłkarzy za rozsądne pieniądze.

Wiek biologiczny to bzdura i chwyt marketingowy wieku nie oszukasz gość ma 33 lata i najlepsze lata kariery ma za sobą. W Juve pogra może 1-2 sezony jeszcze na wysokim poziomie a potem będzie tendencja spadkowa a kasa przeogromna przecież cały zespół zarabia łącznie...

Chyba zwariowali w tym juve przecież Ronaldo w ogóle nie pasuję do ideałów drużyny. Rozpieprzy to szatnię i relacje. Trza było kombinować z Lewandowski/ Icardim/Mbape/ Pogba (SMS bym olał za taką kasę) albo kogoś zdecydowanie młodszego do 25 lat z perspektywami może James Rodrigez/ Isco/ Asensio. Nawet bym tego Morate chętnie widział u nas bo lubiłem patrzeć na jego grę. Tylu jest świetnych piłkarzy za rozsądne pieniądze.

Wiek biologiczny to bzdura i chwyt marketingowy wieku nie oszukasz gość ma 33 lata i najlepsze lata kariery ma za sobą. W Juve pogra może 1-2 sezony jeszcze na wysokim poziomie a potem będzie tendencja spadkowa a kasa przeogromna przecież cały zespół zarabia łącznie tyle co Ronaldo chce. Nie zdziwie się jak połowa piłkarzy będzie chciała odejść w styczniu albo zażądają podwyżek jak Lekarze czy nauczyciele w Polsce co roku.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Henry

O czym Ty piszesz? Porównujesz tych piłkarzy do Ronaldo? Chłop rok w rok wali ponad 40-50 bramek. To nie jest Ronaldinho który stronił od treningów tylko maszyna. Chłop się dobrze prowadzi, ciężko trenuje spokojnie na poziomie jeszcze pogra kilka lat. „cały zespół zarabia łącznie tyle co Ronaldo chce” widać matematyka coś się nie zgadza. Kwota kosmiczna, ale zapewne brutto jak to w zwyczaju mają podawać w Europie. Natomiast w Italii często operuje się kwotami netto. I tu różnica nie robi się już tak gigantyczna i na pewnie cały zespół na to zbierać by się nie musiał. Nie mówiąc już o wpływach marketingowych. Chłop ma miliony fanów którzy kibicują drużynie w której gra. Sponsorzy też to...

O czym Ty piszesz? Porównujesz tych piłkarzy do Ronaldo? Chłop rok w rok wali ponad 40-50 bramek. To nie jest Ronaldinho który stronił od treningów tylko maszyna. Chłop się dobrze prowadzi, ciężko trenuje spokojnie na poziomie jeszcze pogra kilka lat. „cały zespół zarabia łącznie tyle co Ronaldo chce” widać matematyka coś się nie zgadza. Kwota kosmiczna, ale zapewne brutto jak to w zwyczaju mają podawać w Europie. Natomiast w Italii często operuje się kwotami netto. I tu różnica nie robi się już tak gigantyczna i na pewnie cały zespół na to zbierać by się nie musiał. Nie mówiąc już o wpływach marketingowych. Chłop ma miliony fanów którzy kibicują drużynie w której gra. Sponsorzy też to widzą. Jak weźmiesz do kupy wszystkich grajków których wymieniłeś to razem takiego potencjału nie mają. Transfer gdyby doszedł do skutku (ciężko mi w to mimo wszystko wierzyć) pod każdym względem na duży by nie napisać wielki plus. Reszta myślę że by się nie burzyła bo Ronaldo i Messi są z innej planety i nikt się z nimi nie chce nawet porównywać. Co innego gdyby przyszedł Lewy i chcieli by mu dać najwyższy kontrakt.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który...

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Henry

Ja tu nie widzę żadnego ryzyka. Co innego gdyby to miał być Neymar. CR7 jest sportowo przykładem do naśladowania i na treningach wymaga od innych tego co od siebie. To może przynieść tylko korzyści. Juve stawia na profesjonalizm, a taki jest Ronaldo.

  Załączniki
 
  1.    Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który...

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który...

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

A tym potencjałem grajków to nie przesadzaj, bo przeceniasz Ronaldo. Mbape sam zrobił mecz Francuzom (podobnie jak Ronaldo Portugalia - Hiszpania), Lewandowski wiele mniej bramek nie strzelił tylko trzeba mu umieć podać,

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który...

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

A tym potencjałem grajków to nie przesadzaj, bo przeceniasz Ronaldo. Mbape sam zrobił mecz Francuzom (podobnie jak Ronaldo Portugalia - Hiszpania), Lewandowski wiele mniej bramek nie strzelił tylko trzeba mu umieć podać,

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który...

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

A tym potencjałem grajków to nie przesadzaj, bo przeceniasz Ronaldo. Mbape sam zrobił mecz Francuzom (podobnie jak Ronaldo Portugalia - Hiszpania), Lewandowski wiele mniej bramek nie strzelił tylko trzeba mu umieć podać,

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Henry

Uważasz, że ewentualne sprowadzenie Ronaldo do Juventusu za szaleństwo, ale nie wykluczałbyś chęci powrotu do Turynu 36 letniego Zlatana po ciężkiej kontuzji?

  Załączniki
 
  1.    clyde

Nie no coś ty (taki żart to było ). Zlatan to jeden z niewielu geniszy piłkarskich naszego wieku. Ale to świr i psychol bez dwóch zdań i do nas nie pasuję podobnie jak Alves.

  Załączniki
 

Czy to nie wygląda tak, że przepaść płacowa między Ronaldo, Messim, Neymarem jest ogromna w każdym z klubów w którym grają? Jakoś szatnie tych zespołów nie są rozbite, bo wszyscy zdają sobie sprawę z kim grają i że sami raczej tego poziomu nie osiągnęli. To tylko takie luźne spotrzeżenia, jakoś Man.U nie płakało że w szatni były problemy, tak samo Real. Co do kasy wydaje mi sie, że przy kwotach podanych w mediach spokojnie wyjdziemy na plus.

Pozdrawiam V.

  Załączniki
 

Ronaldo IMO nigdzie nie przejdzie. Gra na lepszy kontrakt. Ileż to razy był już smutny, miał jakieś żale, a później parafował nową umowę i grał swoje.

To jego ostatni atak na kasę i dlatego taka nagonka, która o dziwo chwyciła. Dla nas to olbrzymie ryzyko - pensja 60 mln brutto - 30 netto. Błagam tylko nie piszcie, że "spłaci się koszulkami".

Ronaldo to maszyna, ale wystarczy, że złapie kontuzje i jesteśmy w czarnej dupie. Nie jestem zwolennikiem jego przyjścia.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Takie samo przekonanie wyraziłem wczoraj i je podtrzymuje (gra o lepszy kontrakt).

Niemniej, natężenie plotek może być rezultatem albo tego, że coś może być na rzeczy, albo po prostu tego, że mówimy o Ronaldo.

  Załączniki
 

Ja natomiast chciałbym zwrócić uwagę na coś, co chyba nam trochę tutaj umknęło, a co przeczytałem na seriea.pl. Niejaki użytkownik "Zebry" zwrócił tam uwagę, że w ostatnich latach gra Ronaldo w dużej mierze zależna jest od gry formacji środkowej - kreatywnej formacji środkowej. Jak się nad tym zastanowić, przyznaję temu rację.

Teraz ode mnie: ostatnie trzy sezony Realu, te w których wygrali LM, to w dużej mierze proces transformacji Ronaldo ze skrzydłowego atakującego, na atakującego środkowego. Ogromną rolę odgrywa niesamowicie i jednocześnie niesłusznie (w tym stopniu) krytykowany Benzema, który zapieprza nie raz na całej długości boiska, po to, by Ronaldo miał komfort gry z przodu i...

Ja natomiast chciałbym zwrócić uwagę na coś, co chyba nam trochę tutaj umknęło, a co przeczytałem na seriea.pl. Niejaki użytkownik "Zebry" zwrócił tam uwagę, że w ostatnich latach gra Ronaldo w dużej mierze zależna jest od gry formacji środkowej - kreatywnej formacji środkowej. Jak się nad tym zastanowić, przyznaję temu rację.

Teraz ode mnie: ostatnie trzy sezony Realu, te w których wygrali LM, to w dużej mierze proces transformacji Ronaldo ze skrzydłowego atakującego, na atakującego środkowego. Ogromną rolę odgrywa niesamowicie i jednocześnie niesłusznie (w tym stopniu) krytykowany Benzema, który zapieprza nie raz na całej długości boiska, po to, by Ronaldo miał komfort gry z przodu i nie musiał brać udziału w defensywie (a w Juventusie każdy broni, co zauważył w/w użytkownik w/w portalu). Rzeczywiście też, pomoc Realu jest niesamowicie kreatywna, a w Juventusie tego brak - o czym czy to ja, czy Wy wspominaliście nie raz na SJ. Podaje to w wątpliwość, czy z obecnej wersji Ronaldo potrafilibyśmy zrobić pełny użytek i czy mógłby on dać nam to, co teraz może dać jako najlepsze co posiada. Jest to pytanie zasadne, bo ten transfer to gra o pełną pulę maksymalnymi środkami (ba, nawet ponad środki, bo przecież transfer miałby być współfinansowany w większej mierze przez Fiata i Adidasa), tutaj nie ma innej możliwości, celu, niż wygranie LM. Tym samym presja na wynik byłaby ogromna.

@Henry sugerujesz, że tak dobrze prowadzący się człowiek jak Ronaldo, ma ciało w takim samym stanie (wieku biologicznym) jak jego rówieśnik w postaci kanapowego Janusza wpieprzającego hamburgera i przepijającego go piwskiem? Oczywiście, że nie. Ten pierwszy pożyje o wiele dłużej i w lepszym zdrowiu (no chyba, że ów Janusz ma fantastyczne geny).

A co do genów, w ostatnim numerze czasopisma popularnonaukowego Focus czytałem, że Ronaldo swoją formę i osiągi zawdzięcza nie tylko niezwykłemu profesjonalizmowi, oddaniu swojej pracy i dbałości o ciało, ale także właśnie dobrym genom, co jeszcze bardziej uprawomocniałoby tezę, że może pograć jeszcze parę lat na wysokim poziomie (aczkolwiek ja dostrzegam jednak jego spadek formy - niemniej, niesamowicie powolny, ale jednak).

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana,...

Kurczi

Trochę Racji masz, ale to szaleństwo i ogromne ryzyko do którego w juve nie jestem przyzwyczajony. Co innego PSG, REAL gdzie śpią na kasie i robią transfery za kupę hajsu, a co innego u nas.

Na pewno przypływ fanów do juve będzie ogromny i pewnie w zestawieniu najbardziej popularnych klubów w europie zaliczymy spory awans. Wpływy marketingowe częściowo zwrócą się z jego transferu. Chłodniej patrząc są plusy i minusy całej tej sytuacji jeśli by przyszedł to kredyt zaufania ode mnie dostanie.

Ronaldo w sezonie 2018 to numer 1 na świecie, nr 2 Messi obniżył loty znacząco. 3 z tego co pamiętam Neymar może przeskoczyć Messiego.

Nie wiem czy nie wolałbym nawet tego świra Zlatana, który pomimo zaawansowanego wieku jest geniuszem futbolu swoich czasów. Tylko niestety 36 lat to już koniec kariery.

Sam transfer wydaje się przesądzony już.

A tym potencjałem grajków to nie przesadzaj, bo przeceniasz Ronaldo. Mbape sam zrobił mecz Francuzom (podobnie jak Ronaldo Portugalia - Hiszpania), Lewandowski wiele mniej bramek nie strzelił tylko trzeba mu umieć podać,

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Nie wiem na jakiej podstawie niektórzy z was piszą że CR7 rozpieprzy szatnie i że nie pasuje do mentalności JUVE. Patrząc na jego profesjonalne podejście i tytanowa prace jaką wkłada mogę stwierdzić ze pasuje jak nikt inny. Pomyślcie ile mógłby się nauczyć taki Dybala czy nawet kean od samego Ronaldo. Facet ma mentalność zwycięzcy i bycia najlepszym, takiego człowieka nam trzeba, tym bardziej że po odejściu Buffona nie widzę prawdziwego lidera, CR7 mógłby takim być bez dwóch zdań. Pogba też jest zakochany w sobie ale jakość szatni nie rozwalił. Krycha bardziej pasuje do nas niż Alves który w głowie ma sambe i tikitakę.....
Pozdr
Forza Juve i CR7

  Załączniki
 

Drażni mnie ten gość i coś go nie lubię, ale jak przyjdzie do Juve trzeba będzie go polubić.

  Załączniki
 

Kryśka Kryśką, ale nie zapominajmy o pozostałych doniesieniach. Właśnie wyczytałem, że United dogadało się z Sandro aleale nie podoba im się £53m jakie rzekomo wołamy. Osobiście bym ich odesłał na drzewo, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile sobie wołali za leszcza Darmiana. I pytanie co wtedy... Solidnego bądź co bądź Kwadwo już nie ma, Spinazola to nie ten kaliber. Chyba tylko pozostaje cofnąć Coste na tył i przed niego CR lub w wypadku niepowodzenia tego sensacyjnego transferu pozostaje Mandzu.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez Gregor del Ptasior

Opcje są w sumie tylko dwie:
1. Ronaldo i Mendes grają o wyższy kontrakt, co już się zdarzało w przeszłości, a Juve pośrednio na tym korzysta (medialnie i giełdowo)
2. Transfer jest już dogadany i poszedł kontrolowany przeciek, aby podgrzać atmosferę do czerwoności przed oficjalnym ogłoszeniem (taki zabieg widzieliśmy już ze strony Pogby, Raioli i adidasa)

  Załączniki
 

Nie ma takiego gracza jak Ronaldo w piłce nożnej więc pisanie o tym, że inni zawodnicy będą psioczyć na jego zarobki jest nieuprawnione. To tak jakby psioczyć na organizatora koncertów, że więcej zapłacił Beyonce niż Edycie Górniak. Ronaldo poza samą wartością piłkarską niesie za sobą niesamowity potencjał marketingowy nieporównywalny z żadnym piłkarzem, a tym samym zyski. Znają go wszyscy, nawet ci którzy piłkę nożną mają w głębokim poważaniu. Klub, w którym gra od razu zwiększa swoje zyski marketingowe. To jest coś czego nie da żaden obecny piłkarz Juve (Gigi już odszedł).

Jakbym miał postawić na formułę transferu to uważam, że 100mln wyłożymy z kasy Juve. Zanim jednek ten transfer...

Nie ma takiego gracza jak Ronaldo w piłce nożnej więc pisanie o tym, że inni zawodnicy będą psioczyć na jego zarobki jest nieuprawnione. To tak jakby psioczyć na organizatora koncertów, że więcej zapłacił Beyonce niż Edycie Górniak. Ronaldo poza samą wartością piłkarską niesie za sobą niesamowity potencjał marketingowy nieporównywalny z żadnym piłkarzem, a tym samym zyski. Znają go wszyscy, nawet ci którzy piłkę nożną mają w głębokim poważaniu. Klub, w którym gra od razu zwiększa swoje zyski marketingowe. To jest coś czego nie da żaden obecny piłkarz Juve (Gigi już odszedł).

Jakbym miał postawić na formułę transferu to uważam, że 100mln wyłożymy z kasy Juve. Zanim jednek ten transfer przeprowadzimy trzeba sprzedać zawodników za te 100mln. Wydaje się, że blisko odejścia są:
- Cerri (15mln)
- Mandragora (20mln)
- Rugani (40mln)
- Sturaro (15mln)
- Audero (10mln)

To by nam mogło sfinansować transfer Ronaldo. A jego pensja moim zdaniem nie osiągnie więcej niż 10-15mln. Resztę zapłaci FIAT lub inny podmiot z grupy Exor za kontrakty sponsorskie. I to byłby uczciwy deal.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    pogon17

Nieuprawnione? No to przepraszam, że przekroczyłem moje uprawnienia.

A teraz przeczytaj jeszcze raz. Cały czas powtarzam, że piłkarsko i marketingowo on JEST wart tej kasy. A inni mogą mieć focha, bo jednak dysproporcja między 5-7,5 a 30 może ich nieco zdołować.

  Załączniki
 
  1.    Bobson123

Poprawiam Cię. Piszesz głupoty :-P

Nie znam się na włoskim prawie rabunkowym... tzn podatkowym, ale wczoraj na którymś z dużych portali (jakieś CNN czy inno korpo gówno) wyczytałem, że mowa o 30 bańkach NETTO, co ponoć we Włoszech oznacza koszt brutto rzędu 50mln. Nawet Di Marzio wyliczył, że cała operacja ma się zamknąć w ok 350 milionach, co by pasowało. 200 baniek brutto za cztery lata kontraktu, 100-120 dla Realu no i pewnie reszta to koszty operacji plus prowizja Mendesa.

  Załączniki
 
  1.    Gregor del Ptasior

Z tego co kojarzę (chociaż mogę się mylić) to 30 jest kwotą brutto, a 7,5 netto. I jeśli się nie mylę to 7,5 netto to jest 15 brutto. Wiadomo, dalej dysproporcja jest spora, ale już nie aż tak.

Poprawcie mnie jeśli napisałem głupoty :P

  Załączniki
 
  1.    einhard

ALL HAIL ZDENEK ZEMAN!

  Załączniki
 
  1.    einhard

Szczęsny lubi to

  Załączniki
 
  1.    jacojaco

Przejdziemy na metodę trać dużo strzelaj jeszcze więcej

  Załączniki
 

Ok, Ronaldo kupiony i co dalej? 4-3-3 z khedira czy matuidim? Jest jeszcze Cancelo to niby kto w tej drużynie będzie zapierdzielał w obeonie?

  Załączniki
 

anavrin

Raczej chodziło mi o porównanie piłkarza na piłkarza. Porównywanie janusza z kanapy do piłkarza jest bez sensu inna praca inne mięśnie wykorzystywane.

Większość piłkarzy kończy karierę w wieki 30+ do 35 przez złe geny, kontuzje, zły tryb życia, spadki motoryki i sprawności spowodowane wiekiem. Ci co grają do 38-40 roku mają świetnie geny, dobrze się prowadzą i są w stanie zniwelować spadki motoryki i sprawności, ale tego nie unikną. Wieku się nie oszuka i takie gdybanie bo mam 50 lat a czuję się na 30 to naprawdę kwestia dobrego stanu zdrowia i samopoczucia które szybko może się zmienić. Ronaldo na pewno cieszy się świetnym zdrowiem, nie jest podatny na kontuzję, dba o siebie,...

anavrin

Raczej chodziło mi o porównanie piłkarza na piłkarza. Porównywanie janusza z kanapy do piłkarza jest bez sensu inna praca inne mięśnie wykorzystywane.

Większość piłkarzy kończy karierę w wieki 30+ do 35 przez złe geny, kontuzje, zły tryb życia, spadki motoryki i sprawności spowodowane wiekiem. Ci co grają do 38-40 roku mają świetnie geny, dobrze się prowadzą i są w stanie zniwelować spadki motoryki i sprawności, ale tego nie unikną. Wieku się nie oszuka i takie gdybanie bo mam 50 lat a czuję się na 30 to naprawdę kwestia dobrego stanu zdrowia i samopoczucia które szybko może się zmienić. Ronaldo na pewno cieszy się świetnym zdrowiem, nie jest podatny na kontuzję, dba o siebie, trenuję ciężko i pogra jeszcze parę lat na najwyższym poziomie więc będzie wartości dodatnią przez liczę 2-3 sezony. Jednakże jest wolniejszy niż kiedyś widać to, mózg nie pracuję już tak sprawnie jak u ludzi poniżej 30 roku życia, sztuczki ma oklepane i nie pokazuję nic nowego już się nie rozwija. Jego boom rozwojowe było w Man-U i Realu, a teraz będzie grał już tylko gorzej.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Drugi dzień absolutnego medialnego szaleństwa trwa w najlepsze. Wczoraj nieco ponosiły mnie emocje, co było miłym doświadczeniem, przypominającym młodzieńcze lata, kiedy to człowiek był podatniejszy na przeróżne plotki. Trzeba jednak nadmienić, że w kwestii Ronaldo nie mamy do czynienia ze zwykłymi plotkami, a jeżeli tak, to jednymi z największych w tej dziedzinie od lat.
Największe autorytety w dziedzinie transferów donoszą, że Juventus faktycznie jest zainteresowany pozyskaniem 33 letniego Portugalczyka. Nadmieniają jednak, że ten nie był jeszcze w Turynie, Adidas nie rozpoczął drukowania nadruków z jego nazwiskiem, zaś większą część kosztów wziąłby na siebie klub, a nie dodatkowe...

Drugi dzień absolutnego medialnego szaleństwa trwa w najlepsze. Wczoraj nieco ponosiły mnie emocje, co było miłym doświadczeniem, przypominającym młodzieńcze lata, kiedy to człowiek był podatniejszy na przeróżne plotki. Trzeba jednak nadmienić, że w kwestii Ronaldo nie mamy do czynienia ze zwykłymi plotkami, a jeżeli tak, to jednymi z największych w tej dziedzinie od lat.
Największe autorytety w dziedzinie transferów donoszą, że Juventus faktycznie jest zainteresowany pozyskaniem 33 letniego Portugalczyka. Nadmieniają jednak, że ten nie był jeszcze w Turynie, Adidas nie rozpoczął drukowania nadruków z jego nazwiskiem, zaś większą część kosztów wziąłby na siebie klub, a nie dodatkowe podmioty. Ja jest faktycznie - tego jeszcze przez jakiś czas się nie dowiemy.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Trochę w nawiązaniu do tego, co napisał clyde. Te plotki (nie-plotki) o Ronaldo... Spójrzcie, same korzyści z nich! Juventus podbija cenę akcji na giełdzie i liczbę followersów w mediach społecznościowych, pojawiają się nowi kibice, dzienniki nabijają sprzedaż i lajki w necie, Ronaldo skupia na sobie uwagę mediów, jest w spotlightcie pomimo mundialu, świat nie pamięta tego, że zaraz przed mundialem został skazany na machlojki z podatkami i skupia się na jego wartości sportowo-marketingowej, toczy (zapewne, koniec końców) pomyślną gierkę o lepszą pensję, jego agent w tym samym czasie zapewne o kolejną prowizję, kibice, zwłaszcza Juventusu, mają podnietę (nawet stare pryki, jak co...

Trochę w nawiązaniu do tego, co napisał clyde. Te plotki (nie-plotki) o Ronaldo... Spójrzcie, same korzyści z nich! Juventus podbija cenę akcji na giełdzie i liczbę followersów w mediach społecznościowych, pojawiają się nowi kibice, dzienniki nabijają sprzedaż i lajki w necie, Ronaldo skupia na sobie uwagę mediów, jest w spotlightcie pomimo mundialu, świat nie pamięta tego, że zaraz przed mundialem został skazany na machlojki z podatkami i skupia się na jego wartości sportowo-marketingowej, toczy (zapewne, koniec końców) pomyślną gierkę o lepszą pensję, jego agent w tym samym czasie zapewne o kolejną prowizję, kibice, zwłaszcza Juventusu, mają podnietę (nawet stare pryki, jak co niektórzy z nas), nawet sam fakt o tym, że tyle o tym dyskutujemy, pomimo sceptycyzmu i traktowania tego transferu w kategoriach fantamercato, o tym świadczy, a SJ przeżywa nawałnicę komentarzy. Czy to nie piękne?

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Mediaset: Higuain do Chelsea za 60 mln.
To jest najdziwniejsze i najbardziej ekscytujące okienko jakie widziałem.
Plotki o Ronaldo w Juve robią takie boom w mediach i na giełdzie to aż miło pomyśleć co by było po transferze
Ewidentnie zarząd chce wymienić napastnika i po prostu nikt na świecie nie pomyślał że to może być Ronaldo! Ja jestem na tak bo to czysty zysk, marketingowy ale i sportowy bo na pewno jest lepszy od Igły a potem to sprzedadzą za 50/60 mln

  Załączniki
 

Jeżeli za całość (kontrakt i odstępne) mamy płacić 300 baniek, to za te pieniądze można zaatakować młodszego piłkarza. Dlaczego nie Mbappe albo Salah? Ja wiem że Ronaldo jest lepszy, ale ma 33 lata. Ile pogra na dotychczasowym poziomie?Dwa sezony, jeden?

  Załączniki
 

Wtrącę swoje trzy grosze.
Dla mnie sytuacja podobna, jak przy przejściu Higuaina. Plotka na tydzień przed transferem, nikt nie chciał w to wierzyć, później fora rozgrzane do czerwoności i pyk, nierealna klauzula wykupu stała się faktem. CR ile lat by nie miał i tak będzie stanowić pozytywny impuls, jakiego Juve od dawna nie miało.
Jednak sam sceptycznie podchodzę do tych informacji, zwłaszcza mając na uwadze ewentualne zarobki CR, które znacznie odbiegały by od standardów klubu (czy netto czy brutto). Ponadto nie wiem czy Allegri dałby radę taktycznie przygotować drużynę pod Ronaldo, a co byłoby koniecznością żeby wydobyć 100% ewentualnego potencjału drużyny, zwłaszcza mając na uwadze,...

Wtrącę swoje trzy grosze.
Dla mnie sytuacja podobna, jak przy przejściu Higuaina. Plotka na tydzień przed transferem, nikt nie chciał w to wierzyć, później fora rozgrzane do czerwoności i pyk, nierealna klauzula wykupu stała się faktem. CR ile lat by nie miał i tak będzie stanowić pozytywny impuls, jakiego Juve od dawna nie miało.
Jednak sam sceptycznie podchodzę do tych informacji, zwłaszcza mając na uwadze ewentualne zarobki CR, które znacznie odbiegały by od standardów klubu (czy netto czy brutto). Ponadto nie wiem czy Allegri dałby radę taktycznie przygotować drużynę pod Ronaldo, a co byłoby koniecznością żeby wydobyć 100% ewentualnego potencjału drużyny, zwłaszcza mając na uwadze, że Juventus ma zupełnie inny pogląd na "tworzenie gry" niż Real. U nas napastnik musi wrócić do koła, czasem niżej, odebrać piłkę, walczyć, szarpać i nierzadko nie ma ani jednej klarownej sytuacji w trakcie meczu.
I ludzie! Przestańmy bawić się w rozwiązywanie problemów finansowych klubu Zarząd wie ile ma, czy ma i na co wystarczy. Dyskusje na temat tego ile da fiat, a ile adidas są bezsensowne

Czy dojdzie do skutku czy nie, dawno nie miałem takiej ochoty na odświeżanie internetów

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Ronaldo już wie, że nie wygra Mistrzostwa Świata. Ale jako, że jest ambitny to zdecydował się na drugie najtrudniejsze do wygrania trofeum - Ligę Mistrzów (a szczególnie jej finał) z Juventusem. Zostanie zbawcą, dokona tego czego nie dali rady osiągnąć piłkarze tacy jak Zidane, Nedved, Buffon, Inzaghi, Trezeguet i wielu innych wspaniałych, którzy grali u nas po 96 roku. Tak to widzę

  Załączniki
 

Paulinho? Bądźmy poważni. To nie jest gracz jakiego nam potrzeba. Poza tym FFP może dać nam w dupę. Już teraz wydaliśmy nieco ponad 100mln czyli tyle ile wynosi dopuszczalna przez FFP różnica. Biorąc pod uwagę ewentualne sprzedaże Higuaina i Ruganiego (razem 100mln), Sturaro, Pjacy, Audero, Benatii, możemy luczyć łącznie powiedzmy na 150-160 baniek zysku. Czyli na ten moment 60 do przodu. Ronaldo 120, to jesteśmy jakieś 60 baniek w plecy i bez sprzedawania gwiazd hak Dybala czy Pjanic zostaje nam 40mln. Nawet jeśli z Barca się umówimy na raty i tylko część sfinansujemy w tym roku, to serio ktoś wierzy, że tym wyborem ostatniej szansy byłby Brazylijczyk? To nie ma sensu.

  Załączniki
 
  1.    Gregor del Ptasior

Pomijasz już prawie pewne transfery Mandragory (20mln) i Cerriego (15mln). Być może odejdzie również Kean. A więc:
- Higuain 60
- Rugani 40
- Sturaro 15
- Pjaca 25
- Audero 10
- Mandragora 20
- Cerri 15
- Kean 20

Masz ponad 200 melonów. Obecnie wydaliśmy 100, możemy więc wydać kolejne 100 (pewno to jest kasa na Ronaldo). A potrzebujemy tak naprawdę jeszcze jednego transfer do środka na który nie damy powyżej 50mln. FFP jest więc zachowane.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez pogon17

Pensja Ronaldo : 60 milinów brutto rocznie. 4 x 60 = 240. Plus 100 za transfer = 340 milinów za zawodnika, który 5 lutego będzie miał 34 lata.

Jak dla mnie to jest czysta abstrakcja. Nie wierzę w to. To jest próba wyłudzenia ostatniej kasy w Madrycie. Nic innego. Nie uwierzę w to póki nie będzie oficjalki. Mało tego uważam, że to błąd, którym możemy ośmieszyć się bardziej niż United z odkupem Pogby.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Co jeśli pensja nie będzie z kasy Juve (patrz fiat adidas) wtedy te 100mln nie jest takie złe za masę fanów wzrost zainteresowania klubem i wzrostem akcji na giełdzie. Ten transfer jest opłacalny jeśli pensja nie będzie opłacana z kasy Juve bądź będzie ale tylko częściowo.
A mogę się założyć że za 2/3 lata i tak będą wstanie go sprzedać za ~ 50 mln.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Obecne władze Juve udowodniły, że jak żadne inne wcześniej mocno dbają o kondycję finansową klubu i jest stały progres rok do roku. Dlatego taki transfer na pewno byłby uważnie policzony.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

I jeżeli miałby przynieść stratę, na pewno nie dojdzie do skutku. Jakkolwiek byśmy ewentualnej pensji i całego transferu nie rozkładali na czynniki pierwsze.

  Załączniki
 
  1.    Fubu

Wytłumaczcie mi jedno:

- jakim cudem FIAT, Adidas czy inny podmiot może finansować pensję Ronaldo?

To tak jakby szejk finansował Neymara - przecież to musi dziać się przez klub. Przecież to spółka akcyjna. Nie zgłębiałem tematu ale to też wydaje mi się bajeczką.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Prawnikiem jesteś to przecież wiesz, że można każdą umowę i jej warunkiu ustalić tak, żeby pasowało do sytuacji. Przykład: Ronaldo zostaje ambasadorem Jeepa, Jeep za kilka reklamówek płaci mu 10mln miesięcznie. Nikt nie będzie się zastanawiał, czy to przewyższa wartość rynkową usługi Ronaldo dla Jeepa. FIATa na to stać, podwowił ostatnio zyski ze sprzedaży. Pamiętaj, że Exor to wielka grupa kapitałowa (do której należy Juventus i FIAT, ale nie tylko), wzajemne przepływy między podmiotami są bardzo proste do zrealizowania.

Adidas z kolei może zapłacić więcej niż Nike (który ma umowę z CR7) i dogadać się z Juve: wy robicie transfer, a my Wam pomożemy dokłądając Ronaldo więcej do...

Prawnikiem jesteś to przecież wiesz, że można każdą umowę i jej warunkiu ustalić tak, żeby pasowało do sytuacji. Przykład: Ronaldo zostaje ambasadorem Jeepa, Jeep za kilka reklamówek płaci mu 10mln miesięcznie. Nikt nie będzie się zastanawiał, czy to przewyższa wartość rynkową usługi Ronaldo dla Jeepa. FIATa na to stać, podwowił ostatnio zyski ze sprzedaży. Pamiętaj, że Exor to wielka grupa kapitałowa (do której należy Juventus i FIAT, ale nie tylko), wzajemne przepływy między podmiotami są bardzo proste do zrealizowania.

Adidas z kolei może zapłacić więcej niż Nike (który ma umowę z CR7) i dogadać się z Juve: wy robicie transfer, a my Wam pomożemy dokłądając Ronaldo więcej do konktraktu reklamowego, bo to się nam w dłuższej perspektywie bardziej opłaca.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez pogon17
  1.    pogon17

No dokładnie tak, uważam tak samo. Przecież podobnie, zdaje się, funkcjonuje kontrakt Neymara.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Skąd ta wiedza, że jestem prawnikiem? Rada nadzorcza Jeepa i akcjonariusze mogą się zastanawiać czemu pieniądze idą do CR7 i do Juve, a nie np. na dywidendy. Tutaj się trochę różnimy od shejków gdzie oni mogą sobie pozwolić na takie rzeczy. Zresztą gdyby to było takie oczywiste i proste to z pewnością byłoby praktykowane wcześniej.
Juventus nie działa na zasadzie - nie ma kasy to dorzuci fiat, jeep czy exor. Juve bilansuje się samo. Dlatego w to nie uwierzę, póki nie zobaczę.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Zgadzam się, że ten scenariusz byłby ryzykowny właśnie przez wzgląd na wiek Ronaldo. Wydać 340 baniek na gościa, który w chwili wygaśnięcia umowy będzie miał 38 lat?

  Załączniki
 

Alez to bylaby bomba.

Czy wy wiecie, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykupione i to nie jest nasze ostatnie słowo

  Załączniki
 
  1.    juventusik

Oby jednak przesłanie cytatu nie było w 100% ziszczone

  Załączniki
 

Marotta był przed chwila pytany o Ronaldo i odmówił komentarza. Co jest bardzo znaczące.

  Załączniki
 

Tel transfer jest wielce prawdopodpbny bo

Ronaldo na kłopotu z urzędami w Hiszpanii i na już serdecznie dość tego kraju wyjedzie stamtąd i tyle go widzieli
2 zawsze pochlebnie wypowiedzi o Juventus do tego owacją przy przewrotce na pewno mu się podobała więc jak hajs się mu zgodzi na pewno powiew tak dla Juventus u

Transfer na wielki plus dla Juventus i tak spłaci się z koszulek z sponsorow gadżetów i oby sportowych sukcesów

Jeśli Juventus wygra ligę mistrzów to wartości piłkarzy wystrzelą w górę jak z procy

  Załączniki
 

Panowie, my już na tym zamieszaniu zarobiliśmy miliony. Jeszcze trochę to potrwa i już uzbieramy na rok kontraktu Ronaldo... Ja pierdziele, akcje Juventusu na giełdzie nie tylko poszły w górę, ale wydaje się, że nie tylko ustabilizują się na tym wyższym poziomie, ale także mogą jeszcze wzrastać (choć już nie tak szybko). Media mówią, że zarobiliśmy już tyle, co na finale LM.

Co do samej giełdy, nawet tym nie znającym się, podobnie jak ja, polecam wpisanie w Google "juvetnus stock price exchange", Google zwróci widok, na którym następnie przełączcie na "5dni". Albo zerknijcie tutaj: https://www.marketwatch.com/investing/stock/juve?countrycode=it. Ponad 11pp. w 5dni, z czego aż 6pp. w...

Panowie, my już na tym zamieszaniu zarobiliśmy miliony. Jeszcze trochę to potrwa i już uzbieramy na rok kontraktu Ronaldo... Ja pierdziele, akcje Juventusu na giełdzie nie tylko poszły w górę, ale wydaje się, że nie tylko ustabilizują się na tym wyższym poziomie, ale także mogą jeszcze wzrastać (choć już nie tak szybko). Media mówią, że zarobiliśmy już tyle, co na finale LM.

Co do samej giełdy, nawet tym nie znającym się, podobnie jak ja, polecam wpisanie w Google "juvetnus stock price exchange", Google zwróci widok, na którym następnie przełączcie na "5dni". Albo zerknijcie tutaj: https://www.marketwatch.com/investing/stock/juve?countrycode=it. Ponad 11pp. w 5dni, z czego aż 6pp. w ciągu ostatniej doby! Działa to na wyobraźnię.

Akcję Juventusu skoczyły tak, jakbyśmy już faktycznie pozyskali Portugalczyka (więc może już coś jest dogadane? Trudno uwierzyć, że to wzrosty na giełdzie biorą się tylko i wyłącznie z plotek). A co będzie, jeśli rzeczywiście transakcja doszłaby do skutku? Naprawdę, sfinansowalibyśmy część kontraktu z tego... I to na luzie.

Przyznam, że jeszcze nigdy dotąd, w całym swoim życiu kibica, nie uczestniczyłem w czymś takim. I to niezależnie, jak ta historia się skończy.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    anavrin

Hmmm... Nie ekscytujmy się. Mówimy tutaj tylko o cenie akcji, czyli rynkowej wycenie. Niedługo będzie korekta, gdy plotki okażą się fejkiem. Poza tym w tym roku akcje Juve były już znacznie więcej warte (przyjrzyjcie się rocznemu wykresowi). Niemniej zjawisko ciekawe - medialne zdarzenie ma wpływ na realną gospodarkę

  Załączniki
 
  1.    Bello di Notte

Jasna sprawa, ja sam pozostaję wciąż sceptyczny, co do powodzenia tego transferu (i wciąż bliżej mi do "nie" dla tego transferu, z przyczyn, które opisałem przy okazji wcześniejszej relacji z okienka). Tylko, że gdyby ten transfer wypalił, to moglibyśmy pozostać na takim pułapie cen akcji przez dłuższy czas albo na stałe (jeśli na giełdzie istnieje coś takiego, ha ha). Chodzi właśnie o to, co napisałeś - medialne zdarzenie ma wpływ na gospodarkę. Można pójść dalej - plotki o jednym człowieku mają wpływ na gospodarkę (bo jak wiadomo, ruch na giełdzie generuje wzrost ruchu na giełdzie, jakkolwiek dziwnie to brzmi). Albo jeszcze dalej... ale już poprzestańmy

  Załączniki
 

Wytłumacz jak niby mieliśmy zarobić na tym miliony ?

  Załączniki
 
  1.    grzwys

tak mniej więcej to tak:
https://image.ibb.co/fyX1Rd/Przechwytywanie.png

  Załączniki
 
  1.    grzwys

Przypuszczam, że to w odpowiedzi na mój post, więc odpowiem. Czy dla Ciebie wzrost wartości podmiotu notowanego na giełdzie nie jest jego zarobkiem? Wszak, cena akcji rośnie, jeśli większa liczba inwestorów jest skłonna płacić jeszcze więcej za akcję podmiotu. Owszem, jeśli traktować zarobki jako "to, co mam w portfelu", to wzrost cen akcji takim bezpośrednim zarobkiem nie jest.

Natknąłem się jeszcze na ciekawego tweeta A. Digby'ego (to ten od książki nt. historii Juventusu): https://twitter.com/Adz77/status/1014175981001674753

@espanoles
Dokładnie to miałem na myśli w swoim poście.

  Załączniki
 
  1.    grzwys

zadanie: wskaż na wykresie moment w którym świat obiegła informacja o transferze CR do J
https://image.ibb.co/mv2J6d/1.png

  Załączniki
 

a tutaj z ostatniej doby
Widzisz zależność między tym co się dzieje a giełdą ?
https://image.ibb.co/cxgvmd/12333.png

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez espanoles

Czekałem na taką odpowiedź. Jak ten transfer upadnie, to tak szybko jak wskaźniki poszły w górę, tak szybko pójdą w dół Pany.
To co pokazujecie to nie jest zysk.

  Załączniki
 
  1.    grzwys

Oczywiście, że to nie jest zysk w wąskim rozumieniu tego słowa, które przywołałem wcześniej. Ja jednak pojmuję słowo "zarobić" o wiele szerzej (i ktoś ten szeroko rozumiany zarobek wycenił).

Ok, nie siejmy więcej fermentu i zaczekajmy na konkrety.

  Załączniki
 
  1.    anavrin

Widzę że muszę wytłumaczyć w jak najprostszy sposób działanie giełdy.
Mamy obecnie ostry wzrost wskaźników, dajmy na to że kowalski wykupi teraz 10akcji Juve za 10zł. czyli wydał 100zł.
Transfer upada, akcje spadają na 5zł, załamany kowalski sprzedaje akcje za 50zł. Juve ma realny zysk 50zł

Jeśli transfer dojdzie do skutku, akcje rosną dalej kowalski sprzedaje akcje po 15zł. Juve jest w plecy 50zł.


Giełda dla firm to swego rodzaju poduszka powietrzna, forma stabilności. Nie narzędzie do zysku.

  Załączniki
 
  1.    grzwys

Nie twierdzę, że to, co piszesz, nie jest prawdą. Jednak wciąż - postrzegasz to, wg mnie, wąsko. Nie dostrzegasz potencjału, w tym także finansowego, jaki niesie za sobą ten cały hype na akcje Juventusu na giełdzie? Zainteresowanie na giełdzie to wyznacznik zainteresowania firmą w ogóle (takie skumulowanie wszystkiego, co o niej, w niej, ale w jednym miejscu). Przekłada się na wiele działań i potencjalnych operacji finansowych, bo - jak piszesz - to gwarancja stabilności. Im firma stabilniejsza, tym może pozwolić sobie na określone operacje finansowe. To przykład relacji, które ja nazywam "zyskiem" w szerokim rozumieniu. Trzymałbym się jednak tego pojęcia, bo jak wspomniałem, takie...

Nie twierdzę, że to, co piszesz, nie jest prawdą. Jednak wciąż - postrzegasz to, wg mnie, wąsko. Nie dostrzegasz potencjału, w tym także finansowego, jaki niesie za sobą ten cały hype na akcje Juventusu na giełdzie? Zainteresowanie na giełdzie to wyznacznik zainteresowania firmą w ogóle (takie skumulowanie wszystkiego, co o niej, w niej, ale w jednym miejscu). Przekłada się na wiele działań i potencjalnych operacji finansowych, bo - jak piszesz - to gwarancja stabilności. Im firma stabilniejsza, tym może pozwolić sobie na określone operacje finansowe. To przykład relacji, które ja nazywam "zyskiem" w szerokim rozumieniu. Trzymałbym się jednak tego pojęcia, bo jak wspomniałem, takie wydarzenia mogą przełożyć się na działania finansowe firmy i powiązanych z nią inwestorów. Nie deprecjonowałbym tego.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    anavrin

To jest pokłosie wzorowej pracy naszego zarządu w ostatnich latach. Marka Juventusu wzrasta, a te spekulacje o CR7 to tylko woda na młyn i owoc pracy.

Osobiście jestem przeogromnym zwolennikiem tego transferu.
Nawet bym tutaj za bardzo nie rozmawiał o pieniądzach, bo to jest jeden z dwóch piłkarzy, którzy w ramach całej historii piłki nożnej jest zwyczajnie bezcenny.
We Włoszech, a w szczególności w Juve wiedzą jak się dobrze starzeć, więc wiekiem też bym się nie przejmował, ma 3 lata na kosmicznym poziomie. A dokładając Jego profesjonalizm to może być to jeszcze duużo więcej. Przypomnijmy Zanettiego. Profesjonalizm na podobnym poziomie.

  Załączniki
 
  1.    grzwys

Pewnie, że tak. Ale takie jednorazowe boomy, mody, hype'y, czy jak to zwać, nakręcają koniunkturę na daną markę i kto ma łeb na karku potrafi to spieniężyć (a sądzę, że nasi mają).

Nie wiek jest dla mnie przeszkodą (dla mnie Ronaldo ma przed sobą co najmniej trzy sezony na wysokim poziomie), a osobowość. Chciałbym PIŁKARZA pokroju Ronaldo w Juventusie za każde pieniądze, ale nie chciałbym takiej OSOBY. Tak jak pisałem, nie będę się powtarzał w postach, więc w razie czego odsyłam do innych moich komentarzy na ten temat, żeby zwyczajnie w świecie nie zaśmiecać wątku.

  Załączniki
 

Czyli przyjmnijmy akcje Google były po 1$ teraz są warte miliony czy Google jest bankrutem? XD

  Załączniki
 

Ja to widzę tak:Kupujemy Ronaldo i sprzedajemy Pipite czyli transfer wychodził nas 60mil za CR7.Gramy 1-2 sezony i powinnyśmy wygrać LM po to go tylko sprowadzamy .Po sukcesie LM nie ważne co się z nim dzieję .My sięgniemy po upragniony cel zarobiony jeszcze na markeringu itd.więc jestem za.

  Załączniki
 

Ostatni akapit powinien otworzyć oczy wszystkim tym, którzy nie widzą sensu w tym transferze Ronaldo to duży wydatek, ale jeszcze większy zarobek. Gość to chodząca,marketingowa sztabka złota. Trzymam kciuki!

  Załączniki
 

Wyczytałem, że Moggi nieco zmienił narrację. O ile dalej uważa transfer CR za głupotę, o tyle już nie uważa, że to bajka. Według niego Ronaldo przeszedł już testy medyczne w Monachium i podpisał kontrakt.

Drugi news niestety nieciekawy, tj pomysł wymiany Mandzu na Darmiana. Szlag by mnie jasny trafił jakby do tego doszło. Ale z drugiej strony przyjście CR i tak zapewne zgasi wszystkie smutki - pożegnanie z Buffonem, ewentualne sprzedaże Mario czy Sandro. Sprzedaż Igłyi ak po mnie spływa... Zakładam, że nic się nie będzie liczyc wobec euforii związanej z Cristiano.

PS: Brat Gonzalo twierdzi, że ten jest szczęśliwy w Juventusie i nie chce odchodzić. I poza tym nawet nie było oferty.z...

Wyczytałem, że Moggi nieco zmienił narrację. O ile dalej uważa transfer CR za głupotę, o tyle już nie uważa, że to bajka. Według niego Ronaldo przeszedł już testy medyczne w Monachium i podpisał kontrakt.

Drugi news niestety nieciekawy, tj pomysł wymiany Mandzu na Darmiana. Szlag by mnie jasny trafił jakby do tego doszło. Ale z drugiej strony przyjście CR i tak zapewne zgasi wszystkie smutki - pożegnanie z Buffonem, ewentualne sprzedaże Mario czy Sandro. Sprzedaż Igłyi ak po mnie spływa... Zakładam, że nic się nie będzie liczyc wobec euforii związanej z Cristiano.

PS: Brat Gonzalo twierdzi, że ten jest szczęśliwy w Juventusie i nie chce odchodzić. I poza tym nawet nie było oferty.z Chelsea.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez Gregor del Ptasior
  1.    Gregor del Ptasior

Dla mnie transfer Igły pewny, Sorry, ale jeśli chcesz zostać w klubie to nie dajesz wywiadów pt. ,chętnie zagrałbym w Premier League" , a dokładnie tak brzmiał komentarz Higuaina po sezonie. Do tego Chelsea zatrudnia Sarriego - wszystko pasuje.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

No szczerze mówiąc mam nadzieję, ze masz racje. Igla juz szalu nie robi, swoje nastrzelal, a odzyskanie przynajmniej 60 baniek z zainwestowanych 94 to bedzie sporo.

  Załączniki
 
  1.    Gregor del Ptasior

może być autentyk jeśli ktoś zamówił sobie koszulkę nr 7 z własnym nadrukiem

  Załączniki
 

Wczoraj gdzieniegdzie pisano, że Adidas już robi koszulki. Oczywiście większość (jeśli nie każdy z nas) uznała to za bullshit. Jal dziś zapatrujecie się na autentyczność tej fotki? Wygrzebane przed chwilą na ćwierkaczu. Fake czy autentyk?

http://i68.tinypic.com/25k28n5.jpg

  Załączniki
 

No to na szybkości trzeba zebrać 150e na nową koszulkę
Nowy numer 7 uzupełni mi ładnie kolekcje obok no1 Buffon, no3 Chiellini, no8 Marchisio i no9 Higuain

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez espanoles

https://image.ibb.co/mSUrBd/Screenshot_20180704_195254.png

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 miesiące(ęcy) temu przez espanoles
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu