24/07 TRANSFERY LIVE [13:42]

[13:42] Daniele Rugani zdaniem mediów ma już porozumienie z Chelsea, lecz angielski klub nadal nie ma zgody Bianconerich na transfer. Daily Express informuje, że Chelsea zaoferowała wymianę zawodników, na mocy której w Londynie wylądowałby wspomniany Rugani, a w Turynie pojawiłby się David Luiz. Oferta miała jednak zostać odrzucona przez Starą Damę.

[13:40] Goal Italia donosi, że Alex Sandro zdecydował się na pozostanie w Juventusie. W trakcie sezonu ma rozmawiać z Bianconerimi o przedłużeniu umowy.

[13:34] Coraz bliżej rozstania się z Juventusem jest Daniele Rugani. La Gazzetta dello Sport informuje, że Włoch zdecydował się na zmianę klubu i osiagnął już porozumienie z Chelsea.

[13:31] Sky potwierdza, że Leonardo Bonucci chce wrócić do Turynu. Juventus i Milan rozmawiają jednak nie tylko o tym, gdyż ciągle aktualny jest temat przenosin Gonzalo Higuaina do Mediolanu.

[13:30] GazzaNet twierdzi, że Juventus odrzucił ofertę Milanu, który za Caldarę oferował 40 milionów euro.

[13:18] Mediaset informuje, że Milan jest zainteresowany sprowadzeniem Mattii Caldary i rozmawia już na ten temat z Juventusem.

[12:47] Corriere dello Sport podaje, że Beppe Marotta pracuje nad kolejnym wielkim transferem. Chodzi oczywiście o środek pomocy czyli chyba jedynej obecnie pozycji, która potrzebuje wzmocnienia. Jak podaje gazeta, Juve postara się dokonać kilku mniejszych sprzedaży, aby pozyskać Paula Pogbę, Sergeja Milinkovicia-Savicia lub Adriena Rabiota bez konieczności poświęcania Miralema Pjanicia lub Alexa Sandro, którzy według najnowszych informacji chcą pozostać w Turynie.

[10:16] Hiszpańska Marca w swoim wydaniu online twierdzi, że Paul Pogba chciałby wrócić do Juventusu, aby grać z Cristiano Ronaldo. Operacja taka ma być trudna, ale nie niemożliwa do przeprowadzenia. Według hiszpańskiej gazety Francuz przekazał już swojemu agentowi, Mino Raioli, aby zaczął prace nad transferem, a ponadto Marca uważa, że jeśli Pogba miałby opuścić Manchester United to nie zaakceptowałby innego kierunku niż Turyn.

[10:09] Trener AC Milanu, Gennaro Gattuso, potwierdził na konferencji prasowej, że Leonardo Bonucci chce opuścić klub: "Rozmawiałem z Leo i wykładając kawę na ławę - on chce odejść. Nie ja jednak o tym decyduję i musi porozmawiać o tym z władzami klubu. Dopóki jest w drużynie, jako trener oczekuję od niego pełnego profesjonalizmu i gotowości do spełniania moich poleceń."

[10:05] Zdaniem zarówno Corriere dello Sport jak i la Gazzetta dello Sport, coraz pewniejsze jest pozostanie w Turynie Alexa Sandro. Brazylijczyk, który ma nie do końca dogadywać się z Massimiliano Allegrim gotowy jest zostać w ekipie Mistrza Włoch, by po transferze Cristiano Ronaldo spróbować zdobyć Ligę Mistrzów. Nie jest jednak pewne, czy obrońca przedłuży kontrakt ze Starą Damą. Rozmowy takie mogą zostać odłożone na późniejszy czas na co Bianconeri mieli wyrazić zgodę za wolą piłkarza.

[9:00] Sportitalia wczorajszego wieczora poinformowało, że do zespołu Juventusu miałby wrócić... Leonardo Bonucci! Włoch mógłby zostać częścią zapłaty za transfer Gonzalo Higuaina do Mediolanu. Doniesienia potwierdza la Gazzetta dello Sport oraz kolejne włoskie dzienniki, a Romeo Agresti sugeruje, by plotki brać jak najbardziej na poważnie.

Komentarze   

0 #52 juveforever20 2018-07-25 00:00
Masz jakąś taką dziwaczną manierę wyśmiewania innych osób, gdy mają inne zdanie. To samo było w wątku o środkowych pomocnikach. Niekoniecznie zawsze musisz mieć rację. Nawet gdyby uznać, że Bonucci grał świetnie w trakcie tej passy zwycięstw Milanu to jest to raptem 2,5 miesiąca dobrej gry. Zdajesz sobie sprawę, że sezon ma 9 miesięcy? Nie oglądałem pasjami Milanu, ale czasem się zdarzyło i powiem tak: Bonucci w Milanie jeśli chodzi o grę obronną to zawodnik o klasę gorszy od czasu pobytu w Juve. Inne elementy jak wyprowadzanie piłki, czy gra przy stałych fragmentach jest u niego w dalszym ciągu dobra, ale dla obrońcy to dodatek. Może to była tylko kwestia złego klimatu drużyny, ale mnie on nie przekonuje zwłaszcza jak zestawisz go z Godinem mającym klauzulę 20mln.

No i chyba nie oczekiwałeś, że kibice brawami przywitają piłkarza odchodzącego do historycznego rywala w klimacie ostrego konfliktu z trenerem? Bo jeśli oczekiwałeś to faktycznie mogłeś być zawiedziony, ale o taką naiwność cię nie podejrzewam.
Cytować
0 #51 Gregor del Ptasior 2018-07-24 23:58
Ja tam wlasnie wyczytalem, ze ponoc powiedzial, ze milo gdy interesuje sie nim taki klub jal Milan, ale ob chce.zostac w Turynie.
Cytować
0 #50 Gregor del Ptasior 2018-07-24 23:57
Taaa... Zaledwie kilka godzin temu pisalem, ze nie zdziwie siesię jak nasi geniusze taka opcje rozwaza. I nie mowilem tego dla jaj. A tu prosze... Oby to nie byla prawda, bo wtedy nawet transfer CR by ich plamy nie zmazal.
Cytować
0 #49 pogon17 2018-07-24 22:57
Ty się śmiejesz, a Caldara zapytany o te plotki nie zdementował tylko odesłał do agenta.
Cytować
0 #48 Bobson123 2018-07-24 22:33
A co myślicie o tym, że może Zarząd myśli na Bonuccim w kontekście odejścia Ruganiego? Wtedy mielibyśmy wymianę na pozycji obrońcy (Bonu za Ruganiego) i napastnika (Ronaldo za Higuaina). Co więcej, za Ruganiego dostalibyśmy chyba minimum 50mln (według wszelkich prognoz), a nie wierzę że dopłata do wymiany Bonu - Higuain byłaby niższa niż 30mln. Wtedy mielibyśmy nie cały, ale w zdecydowanej większości transfer Ronaldo opłacony.
Cytować
0 #47 clyde 2018-07-24 22:16
Jestem za stary, żeby obrażać się na każdego zawodnika, który postanowi opuścić Juventus i szukać szczęścia gdzie indziej, ale sytuacja z Bonuccim była chyba nieco inna? Przypomnę, że przez większość czasu spędzonego u nas kreował się na wielkiego Juventino, wspierał drużynę z sektora najbardziej zagorzałych kibiców itp. Nie możemy też zapomnieć jak zachowywał się w czasie ostatniego roku w Juventusie i w jakich okolicznościach odszedł. Cieszynka była tylko swoistą wisienką na torcie, ponieważ już wcześniej przegrał on swoje nazwisko w oczach lwiej części fanów z Turynu, co nie może dziwić. Wszystkie te okoliczności przekreślają jego ewentualny powrót do Juve i osobiście również mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Nie bądź proszę hipokrytą i spójrz na całą sytuację obiektywnie.
Cytować
0 #46 espanoles 2018-07-24 21:56
pismaki w Italii podłapały: J zaoferowało Caldarę w rozliczeniu za Bonu :D:D:D:D
nawet nie chce mi się tego komentować
Cytować
0 #45 pogon17 2018-07-24 21:16
Laxalt to wydatek 20mln (co najmniej) - a przecież zasilił nas Spinazzolla. Ja wiem, że ma kontuzję, ale jeśli wróci w październiku (a taka jest prognoza) to co wtedy? Warto za 20mln ściągać gracza, który będzie zmiennikiem Sandro 2 miesiące? Jakoś się trzeba przemęczyć.
Cytować
0 #44 fpskora 2018-07-24 21:08
Dziwi mnie, że się Laxaltem nie interesują (bo się nie interesują). To jest świetny piłkarz, w rozsądnej cenie, młody, a już ograny i z doświadczeniem reprezentacyjnym. Może grać na lewej stronie - tak w obronie, jak i w pomocy - może operować w środku pola. Już tu to kiedyś pisałem, ale dla mnie to lepsza wersja Asamoah.
Cytować
0 #43 fpskora 2018-07-24 21:04
No właśnie problem jest z tymi kolegami. Sporo się zmieniło, ale jednak nie wszystko, a nawet nie tak wiele. Trudno przykładać ucho do szatni Juve (z drugiego końca Turynu, a co dopiero z polskiej strony internetu), a jednak kto ma tę możliwość, ten wie, że ciepłego powitania nie będzie.

Bonucci w Juventusie to kolejny temat rozgrzany przez agenta. To jest generalnie ciekawe, jak powszechna jest ignorancja kibiców względem roli "agentury" w nakręcaniu rynku transferowego, tak jego faktycznego, jak i fantastycznego wymiaru.

Dlatego jeszcze do niedawna, mając tę wiedzę, którą mam - że Bonus to legenda na rzecz rozkręcenia popytu - puściłbym to mimo uszu. Jednak właśnie niedawno pewien agent z Portugalii wykreował rzeczywistość, w którą też trudno było uwierzyć, a jednak... Dlatego kto wie, kto wie?

Oczywiście, że Bonucci jest lepszy od Benatii, a zaryzykuję stwierdzenie, że od wszystkich naszych stoperów, oprócz Chielliniego. W formie i z odpowiednim nastawieniem - top światowy. Jednak właśnie ze względu na jego rolę w zeszłorocznym fermencie, uznałbym ewentualny transfer do Juve za błąd ze strony Zarządu. Dla mnie strzałem w dziesiątkę byłby Godin. Jeden z najlepszych na świecie (ale tak, wiecie, z pierwszej dziesiątki) na swojej pozycji, bez historii fochów i manipulacji, powszechnie lubiany i szanowany przez kolegów i rywali, do tego łebski i z pewnością nie droższy (cena + kontrakt + prowizja), niż Bonucci. Ktoś będzie mędził o wieku - dla mnie to żaden problem, dla Allegrego z pewnością też nie.
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze (52)

Jakby transfer Bonucciego się ziścił to zostałby najbardziej kabaretową postacią włoskiego calcio. A Allegri Bogiem Ojcem przebaczającym synowi matnotrawnemu xd

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17
  1.    pogon17

Kabaretową i jedną z niewielu lżoną i wygwizdywaną przez swój obecny, były, wcześniejszy i pierwotny klub.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Dokładnie. Mam nadzieję, że pokażemy mu środkowy palec. Chyba za.bardzo uwierzył w to, że to on buduje wielki Juventus. Okazało się, że to Juventus buduje wielkiego Bonucciego. Podnietka minęła po zderzeniu z rzeczywistością, fajka opadła i z podkuloną chce wracać.

  Załączniki
 

Czyli co? Bonucci odchodzi, bo nie czuje się 'najważniejszy', po czym chce wrócić, bo nie wyszło wygrywanie z 'odrodzonym' Milanem? Dzban, nasi będą podobni jeśli na to pójdą.

  Załączniki
 

Poważnie, ktoś chce tego pajaca u nas?
https://image.ibb.co/gcL93o/bonucci_romagnoli_juventus_milan_far7kgyvb7jf1hvoavq2p6hat.jpg
Miał swój czas i swoją szansę...
Pamietam jak przed sezonem 2016/17 zastanawiał się nad zakupem koszulki 19 Bonucci
W końcu wziąłem 8 Marchisio... później cieszyła mnie ta decyzja

  Załączniki
 

Dorzucę od siebie krótkie przemyślenie odnoście dyskusji Pjanic/Kante/Pogba/SMS/Can jaka toczyła się w poprzednim temacie o transferach. Jeśli doniesienia są prawdą to być może dla ich zrozumienia kluczowa jest sytuacja Mario Mandzukica i koncepcji jaką Allegri ma wobec drużyny. Defensywne skrzydło w postaci MM było kluczowym elementem dwa lata temu i istotnym rok temu. Max ewidentnie bardzo parł na to żeby silnym, walczącym zawodnikiem wzmacniać zespół w fazie defensywnej. Nie raz dyskutowaliśmy o tym, że zwłaszcza w 4-2-3-1 odciążało to Dybalę i Pjanica, których nie był w stanie asekurować sam Khedira. Przyjście Matuidiego niewiele nam tu pomogło bo Francuz owszem wniósł sporo...

Dorzucę od siebie krótkie przemyślenie odnoście dyskusji Pjanic/Kante/Pogba/SMS/Can jaka toczyła się w poprzednim temacie o transferach. Jeśli doniesienia są prawdą to być może dla ich zrozumienia kluczowa jest sytuacja Mario Mandzukica i koncepcji jaką Allegri ma wobec drużyny. Defensywne skrzydło w postaci MM było kluczowym elementem dwa lata temu i istotnym rok temu. Max ewidentnie bardzo parł na to żeby silnym, walczącym zawodnikiem wzmacniać zespół w fazie defensywnej. Nie raz dyskutowaliśmy o tym, że zwłaszcza w 4-2-3-1 odciążało to Dybalę i Pjanica, których nie był w stanie asekurować sam Khedira. Przyjście Matuidiego niewiele nam tu pomogło bo Francuz owszem wniósł sporo waleczności ale spodziewaliśmy się po nim więcej, a jego braki techniczne biły wręcz po oczach. Dodatkowo możliwości motoryczne Khediry wpadły w minionym sezonie w ogromny regres. Pjanic poprawił się dość wyraźnie w grze obronnej i notuje sporo przechwytów ale ograniczeń płynących z warunków fizycznych i przeciętnej dynamiki nie przeskoczy. Czas MM się kończy, z czego Max musi zdawać sobie sprawę. Drugiego tak grającego zawodnika na defensywne skrzydło nie dostanie więc siłą rzeczy ciężar fizycznej walki (także w powietrzu), zaangażowania w twardą grę obronną musi zostać przesunięty gdzie indziej. Na środek pola. I tu niestety ale Pjanic mimo fantastycznych umiejętności piłkarskich jest jednocześnie pewnym ograniczeniem. Jeśli zabraknie MM to z środka ktoś musi zniknąć i zostać zastąpiony przez silniejszego zawodnika. Albo Mira albo Dybala (w roli ofensywnego pomocnika). Być może zarząd z trenerem uznali, że lepiej spróbować zatrzymać na dłużej Paolo (mimo wywiadu Maxa sugerującego jego odejście za rok), a poświęcić Bośniaka żeby w jego miejsce sprowadzić kogoś nie tyle lepszego co o innej charakterystyce. Zauważcie, że nie przewijają się pomysły o Verattim czy innym rozgrywającym, podobnym do Pjanica, a właśnie Pogba, SMS, Kante. Silni, waleczni, dynamiczni piłkarze, który potrafią także pograć piłką i dysponują odpowiednią techniką czy uderzeniem. Przy takiej wymianie Max mógłby grać 4-2-3-1 (głównie) lub 4-3-3 bez wsparcia środka w postaci MM, bo środek zabezpieczaliby zawodnicy o odpowiednich walorach siłowo-defensywnych, a przy tym potrafiący operować piłką i ją rozegrać. Przykładowo duet Can-Pogba i Dybala przed nimi. Na skrzydłach Costa i Berna/Cuadrado (którzy wcale w defensywie nie są tacy słabi, zwłaszcza Juan). Do tego CR7 na szpicy w 4-2-3-1 i moim zdaniem zespół jest nie tylko mocny na papierze ale też nieźle zbalansowany o to mogłoby naprawdę fajnie działać.

Zastrzegam, że to trochę takie moje dywagacje i pół-zgadywanki. Osobiście jestem przeciwko sprzedaży Pjanica ale jeśli już miałby odejść to chyba tylko przy „wymianie” za Pogbę ew. SMS lub Kante choć tu dużo zależy od potencjalnych cen.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Newsio
  1.    Newsio

tym bardziej, że Allegri w dwóch wywiadach już przyznał, że w nadchodzącym sezonie Mandzu nie będzie grał już na skrzydle tylko wróci do roli ŚN.

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Ciekawie prawisz w kontekście przeniesienia ciężaru gry fizycznej/w powietrzu z defensywnego skrzydłowego Mandżukicia na środek pomocy. Ja jednak uważam, że Allegri chce mieć registę. Dlatego ustawia na tej pozycji Pjanicia, któremu najbliżej do tej charakterystyki, nawet kosztem ograniczenia jego potencjału i ryzykując, że pokaże braki w grze obronnej (mimo że w tym aspekcie Bośniak się poprawił znacznie).

Po drugie, Mandżukić, jeśli by grał w pierwszym składzie na szpicy, to spokojnie będzie mógł utrzymać rolę jak w poprzednich sezonach. Mandżukić tak czy owak zejdzie głębiej, taką ma już charakterystykę, to gość, który musi walczyć, a nie znosi bycia lisem pola karnego, nawet grając...

Ciekawie prawisz w kontekście przeniesienia ciężaru gry fizycznej/w powietrzu z defensywnego skrzydłowego Mandżukicia na środek pomocy. Ja jednak uważam, że Allegri chce mieć registę. Dlatego ustawia na tej pozycji Pjanicia, któremu najbliżej do tej charakterystyki, nawet kosztem ograniczenia jego potencjału i ryzykując, że pokaże braki w grze obronnej (mimo że w tym aspekcie Bośniak się poprawił znacznie).

Po drugie, Mandżukić, jeśli by grał w pierwszym składzie na szpicy, to spokojnie będzie mógł utrzymać rolę jak w poprzednich sezonach. Mandżukić tak czy owak zejdzie głębiej, taką ma już charakterystykę, to gość, który musi walczyć, a nie znosi bycia lisem pola karnego, nawet grając jako wysunięty napastnik. Ot, piłki będą wybijane bardziej w środkową strefę boiska, a nie na lewą stronę. I wtedy szybkie zgranie Mario na skrzydło i... Go Mandżu, go! (czyt. Mandzukić zapieprzający do przodu). Trzeba też pamiętać, że Ronaldo także jest świetny w powietrzu, choć on nie cofałby się by powalczyć o górne piłki, a raczej mógłby zbierać te w okolicach pola karnego. I tutaj wracamy do "problemu" Ronaldo, z którym Allegri będzie musiał się zmierzyć.

PS Co do Mandżukicia, nie wiem czy czytujecie dziennikarzy typu Stec, Pol itd. Ja w każdym razie ich obu lubię. Bardzo mi się spodobała jedenastka mundialu tego pierwszego. Po pierwsze, jako środkowego napastnika wystawił "Gola Samobójczego" (jebłem, jak to zobaczyłem, serio), a na lewej obronie Mandżukicia właśnie (mimo że ten strzelił jakby nie było trzy gole na mistrzostwach, ale skoro byli inni napastnicy, lepsi, jak choćby pan Gol Samobójczy, to grzechem byłoby nie skorzystać przynajmniej z umiejętności defensywnych Mario). Link: http://rafalstec.blox.pl/2018/07/Podworko-masowego-razenia-I-inne-ostatki.html

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Powrót Pogby? Jestem na wielkie tak. Chłopak chciał wrócić do ManU, gdzie dorastał i mógł oczekiwać sporego chajsu i jestem go w stanie zrozumieć, a że nie wyszło i nie dogaduje się z Mou to inna kwestia.

Powrót Bonusa? Nigdy w życiu. Dostał od klubu wszystko, a zachował się jak pajac. Pogba to chociaż z szacunkiem się po transferze o Juve wypowiadał, a ten dzban z honorowej bramki przeciwko nam cieszył się jakby zapewniła mu zwycięstwo w mundialu.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez einhard

Na Bonusa spogladam inaczej niz na Vidala czy Pogbe. Widzialem w nim goscia z charyzma i temperamentem, wielkiego zawodnika i kandydata do objecia schedy po Buffonie. W dodatku jest Wlochem, gral w najlepszym klubie w Italii, liczylem na jego silna wiez z klubem. Gosc jest w slusznym wieku, nie wydaje mi sie aby zwiedzanie kolejnych wloskich klubow bylo jego celem zyciowym. Woli odejscia predzej spodziewalem sie po Dybali.
Dlatego jestem bardziej wyrozumialy dla takiego Pogby, mlodego chlopaka, moze chcial sprobowac wrocic tam gdzie zaczynal, nie trafil na swoj czas itd.. Teraz chcialby grac tam, gdzie mu bylo najlepiej. Nie oznacza to od razu, ze bezkrytycznie popieram jego transfer...

Na Bonusa spogladam inaczej niz na Vidala czy Pogbe. Widzialem w nim goscia z charyzma i temperamentem, wielkiego zawodnika i kandydata do objecia schedy po Buffonie. W dodatku jest Wlochem, gral w najlepszym klubie w Italii, liczylem na jego silna wiez z klubem. Gosc jest w slusznym wieku, nie wydaje mi sie aby zwiedzanie kolejnych wloskich klubow bylo jego celem zyciowym. Woli odejscia predzej spodziewalem sie po Dybali.
Dlatego jestem bardziej wyrozumialy dla takiego Pogby, mlodego chlopaka, moze chcial sprobowac wrocic tam gdzie zaczynal, nie trafil na swoj czas itd.. Teraz chcialby grac tam, gdzie mu bylo najlepiej. Nie oznacza to od razu, ze bezkrytycznie popieram jego transfer ewentualny. Ale po Leo spodziewalem sie znacznie, znacznie wiecej.

Swoja droga, wychodzi teraz na plus nasza dzentelmenska polityka. Wszyscy sie tu czuli dobrze, z sentymentem wspominaja povyt u nas, nikt ich do niczego nie zmuszal, chcieli odejsc ok. Pewnie chetnie wrociliby gdyby byla taka mozliwosc. A jesli znowu udaloby sie wydymac finansowo MU to smialbym sie glosno.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Powrót Bonusa - oczywiście, że tak.
Dwa warunki :
1. oficjalnie przeprasza na konferencji prasowej kibiców, TRENERA i zawodników.
2. pensja niższa niż Chiellini, który zawsze pozostawał lojalny.

I witamy synu marnotrawny. Do tego oczywiście Milan dopłaca 30 milinów, sprzedajemy Ruganiego za 50 i problem w defensywie i ataku załatwiony.

EDIT: no i Sandro - wszelkie znaki wskazują, że zostanie.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez juventissimo
  1.    juventissimo

Jeśli Bonucci rzeczywiście chciałby wrócić, to chyba liczy się z tym, że co najwyżej dostanie tyle pensji, ile miał przed odejściem. Nie pamiętam, ile to było, ale nie jakoś bardzo dużo.

  Załączniki
 

No prosze! Nagle kazdy kto tylko ma dziure w dupie chce do Juventusu bo Ronaldo!

Krótko i na temat...
Bonucci? WYP.... tzn idź sobie! Oczywiście chyba nikogo i nic już po ostatnich kilku latach nie zaskoczy, nawet Messi w Realu. Nie mniej styl w jakim Leo odszedł był niesmaczny. Poza tym jeśli prawdą jest, że przyczyną były konflikty, które powodował to chyba nikt nie sądzi, że zdecydujemy się na ponowne zatrudnienie pana #HungrierThanEver. Cytując grzybka z takiej starej gry Neverhood... "Oh! It's You! Hi... GO AWAY!"

Pogba? Też już się wypowiadałem w tym temacie. Mówię mu stanowcze NIE. Może nie odchodził w brzydkim stylu, może bez konfliktów, ale jednak potraktował nas jako...

No prosze! Nagle kazdy kto tylko ma dziure w dupie chce do Juventusu bo Ronaldo!

Krótko i na temat...
Bonucci? WYP.... tzn idź sobie! Oczywiście chyba nikogo i nic już po ostatnich kilku latach nie zaskoczy, nawet Messi w Realu. Nie mniej styl w jakim Leo odszedł był niesmaczny. Poza tym jeśli prawdą jest, że przyczyną były konflikty, które powodował to chyba nikt nie sądzi, że zdecydujemy się na ponowne zatrudnienie pana #HungrierThanEver. Cytując grzybka z takiej starej gry Neverhood... "Oh! It's You! Hi... GO AWAY!"

Pogba? Też już się wypowiadałem w tym temacie. Mówię mu stanowcze NIE. Może nie odchodził w brzydkim stylu, może bez konfliktów, ale jednak potraktował nas jako trampoline by powrócić do swojego kochanego MU. To niech sie.teraz w tym MU kisi. Za rok zwolnią Da Speszyl Łan, nie będzie trenera, z którym ma konflikt i znów zechce swojego kochanego United. Juve to nie jest niczyja zabawka czy trampolina. Juve to klub docelowy w karierze piłkarskiej. Jeszcze niedawno tak mogło bie być, ale wróciliśmy na top, wiec nikt się nami bawić nie może.

Co do Sandro to pytanie do kiedy ma kontrakt? Bo jak zgodzimy się na jego warunki, tj zatrzymanie w klubie ale bez nowego, dłuższego kontraktu, to możemy zostać z ręką w gaciach. Zostanie mu nagle końcówka umowy i bwdzie nas mógł szantażować, żeby brać nawet ciulową ofertę, bo inaczej pójdzie za free.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Gregor del Ptasior

Za rok-dwa może będzie do wyjęcia ktoś kto mógłby godnie zastąpić Sandro. Dziś nikogo takiego nie ma i trzeba być może się będzie pogodzić z faktem tego ,,szantażu" jak to nazwałeś - ja bym to nazwał raczej chęcią zapewnienia sobie jak najlepszego kontraktu w najlepszym okresie kariery. Jak wiemy im mniej zawodnik kosztuje tym więcej klub przeznaczyć może na transfer (nie liczę transferów wielkich gwiazd, które przyciąga się właśnie absurdalną gotówką). Nic w tym złego.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Obecnie do wyjęcia jest Alex Telles z FC Porto z klauzulą w wysokości 40 mln € i ponoć Real się nim dość mocno interesuje. Wydaje się, że Brazylijczyk mógłby godnie zastąpić swojego rodaka w Juve szczególnie, że miał świetny sezon z 4 bramkami i aż 20 asystami we wszystkich rozgrywkach. Do tego ma doświadczenie w Serie A z występów w Interze (ale od tamtego momentu bardzo się rozwinął), a to bardzo lubią nasi zarządzający podczas rozważania potencjalnego transferu. Dlatego albo podpiszmy jak najszybciej nową umowę z Sandro (który ma kontrakt ważny jeszcze dwa lata), albo powinniśmy go sprzedać już w tym okienku, by później nie być zmuszonymi do oddania go za marne pieniądze, a sami...

Obecnie do wyjęcia jest Alex Telles z FC Porto z klauzulą w wysokości 40 mln € i ponoć Real się nim dość mocno interesuje. Wydaje się, że Brazylijczyk mógłby godnie zastąpić swojego rodaka w Juve szczególnie, że miał świetny sezon z 4 bramkami i aż 20 asystami we wszystkich rozgrywkach. Do tego ma doświadczenie w Serie A z występów w Interze (ale od tamtego momentu bardzo się rozwinął), a to bardzo lubią nasi zarządzający podczas rozważania potencjalnego transferu. Dlatego albo podpiszmy jak najszybciej nową umowę z Sandro (który ma kontrakt ważny jeszcze dwa lata), albo powinniśmy go sprzedać już w tym okienku, by później nie być zmuszonymi do oddania go za marne pieniądze, a sami sprowadźmy Tellesa jako jego następcę.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    emil233

Palców pewnie nie maczała, ale znając życie gdyby (odpukać) tak się stało, to nie mam wątpliwości, że w Neapolu by świętowali na ulicach. Oni nie mają za grosz klasy i w swojej nienawiści są wręcz obrzydliwi.

  Załączniki
 

Mamy cztery newsy (stan na 11:12) i wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. Zacznę od Bonucciego. Dla mnie jedno, wielkie "tak". Bonucci wracający z podkulonym ogonem już by się nie zgrywał, siedziałby grzecznie i słuchał Allegriego. Tak sądzę. Facet wiedziałby, że kolejnej szansy od losu może już nie dostać. W ostatnim czasie mówiło się o ofertach z PSG i wielu kibiców miało mu za złe, że to rozważa. "Jak to tak, przecież rok temu nie chciał odejść zagranicę z uwagi rodzinę, która chce żyć we Włoszech, a teraz to już tak? Zrobił nas w ch***". Ewentualna chęć powrotu do Turynu oznaczałaby, że w tym względzie Leo jest konsekwentny. Jasne, byłby nieco kontrowersyjną postacią, ale......

Mamy cztery newsy (stan na 11:12) i wszystkie wywołują uśmiech na mojej twarzy. Zacznę od Bonucciego. Dla mnie jedno, wielkie "tak". Bonucci wracający z podkulonym ogonem już by się nie zgrywał, siedziałby grzecznie i słuchał Allegriego. Tak sądzę. Facet wiedziałby, że kolejnej szansy od losu może już nie dostać. W ostatnim czasie mówiło się o ofertach z PSG i wielu kibiców miało mu za złe, że to rozważa. "Jak to tak, przecież rok temu nie chciał odejść zagranicę z uwagi rodzinę, która chce żyć we Włoszech, a teraz to już tak? Zrobił nas w ch***". Ewentualna chęć powrotu do Turynu oznaczałaby, że w tym względzie Leo jest konsekwentny. Jasne, byłby nieco kontrowersyjną postacią, ale... Jak mi się marzy Pjanić grający wyżej, a rozgrywający obrońca to klucz do tego. Bonucci, nawet jak w defensywie dawał ciała w ostatnim sezonie, to i tak brylował w rozegraniu.

Co do Sandro, oby został. Martwi trochę niechęć do przedłużania kontraktu, ale skoro Brazol jest już takim typem osoby, która ma problem z podejmowaniem decyzji, to niechże mu będzie.

Pozyskanie Pogby jest trudne z uwagi na fakt, że my musimy najpierw sprzedać paru graczy. Już teraz jesteśmy pod kreską i nierozsądnym byłoby przeginanie pały. Poza tym, najpierw musiałoby się zwolnić miejsce (albo i dwa) w tej formacji (co też wiąże się z pierwszym). Jednocześnie, dokładając do tego - moim zdaniem - konieczność pozostania Pjanicia, transfer Pogby robi się skomplikowany już na gruncie wewnętrznej organizacji składu. A co dopiero, jeśli rozważyć go w kategoriach wydatków.

Okazuje się też, przynajmniej, jeśli by wierzyć plotkom, że transfer Ronaldo sprawia, że ci, którzy przebąkiwali o odejściu odchodzić nie chcą, a jeszcze inni chcą do nas przyjść. Kolejny bonus z tych wydanych 100mln, które - jeśli faktycznie powyższe jest prawdą - ma w pewien sposób wartość wykraczającą poza pieniądze, albo taką, którą można pośrednio spieniężyć. Niebywałe.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez anavrin

Było by słabo gdyby Ronaldo spłonął w pożarze w Grecji. Ciekawe czy konkurencja z neaapolu nie maczała w tym palców.

  Załączniki
 

Czytając te newsy z rana uśmiałem się trochę a zarazem napawa mnie to dumą. Jaki ból dupy muszą mieć Pogba, Bonucci czy inni którzy widzą, że Juve jest teraz jak dla mnie jednym z dwóch klubów do wygrania uszatego. Jesteśmy hegemonem na swoim podwórku i oby w końcu przełamał złą passę w lidze mistrzów i zastąpić Real.

Osobiście nie che ani powrotu Pogby ani Bonucciego, my to Juventus, gdzie liczy się drużyna na pierwszym miejscu, poświęcenie, wiara.

Jeśli zostanie Sandro, Rugani i Pjanic to nie potrzeba nam żadnych wzmocnień.

  Załączniki
 

Ja to nie mam ochoty oglądać Bonusa u nas. Z wielu powodów, już koledzy wyżej przytoczyli prawie wszystkie. Dodałbym jeszcze, że Bonucci jest raczej coraz słabszy niż lepszy, apogeum swojej formy moim zdaniem już osiągnął.

Nie zmienia to faktu, że gdyby w jednym okienku przeprowadzić transfery Pogby i Bonucciego to by była to ogromna zmiana wizerunku klubu u samych piłkarzy i kibiców. Juventus niejako pokazałby, że to w tej drużynie posczególni zawodnicy osiągają życiową formę i tylko powrót tutaj zapewnia sukcesy i wysoką dyspozycję. Pogba, Morata, Bonucci, Vidal i częściowo Alves - byli lepsi w Juve niż poza nim. To by dało do myslenia takim piłkarzom jak Dybala, czy Sandro, a także...

Ja to nie mam ochoty oglądać Bonusa u nas. Z wielu powodów, już koledzy wyżej przytoczyli prawie wszystkie. Dodałbym jeszcze, że Bonucci jest raczej coraz słabszy niż lepszy, apogeum swojej formy moim zdaniem już osiągnął.

Nie zmienia to faktu, że gdyby w jednym okienku przeprowadzić transfery Pogby i Bonucciego to by była to ogromna zmiana wizerunku klubu u samych piłkarzy i kibiców. Juventus niejako pokazałby, że to w tej drużynie posczególni zawodnicy osiągają życiową formę i tylko powrót tutaj zapewnia sukcesy i wysoką dyspozycję. Pogba, Morata, Bonucci, Vidal i częściowo Alves - byli lepsi w Juve niż poza nim. To by dało do myslenia takim piłkarzom jak Dybala, czy Sandro, a także naszym przyszłym gwiazdom.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17

Chęć powrotu Bonucciego do Juventusu odbieram jako kpinę. Nie chodzi o jakąś mityczną wierność względem danego klubu, ale wszyscy pamiętamy dziwaczne okoliczności, w których Włoch nas opuszczał. Wcześniej natomiast zaczął pozować na prawdziwego wojownika Juventusu, który w momencie gdy nie mógł pojawić się na boisku wspierał kolegów wraz z najbardziej żywiołowymi fanami turyńczyków. W kontekście wszystkich późniejszych zachowań wszystko to było ni mniej ni więcej żałosne. Chyba nie jest też na tyle głupi, żeby dawać wiarę, że zostanie tu dobrze przyjęty? Wystarczyło, że przed laty zdecydowaliśmy się na powrót Cannavaro, wystarczy błędów tego rodzaju.

  Załączniki
 

W sumie to zalewka z tym Bonuccim. Jakiś czas temu Vidal chciał wracać, teraz pogba i bonucci. Okazuje się jednak że juve nie cofa się jak inne kluby tylko mocno brnie do przodu. Bonucci zdecydowanie nie jak dla mnie, za słaba głowa i dużo fochów. Ale Pogba jak najbardziej, takiego gościa nam trzeba. Kogoś nieprzewidywalnego który zaskoczy kiedy inni nie dadzą rady.

  Załączniki
 

środek pola: Pjanic, Can, Matuidi, Bentancur, Marchisio i np Pogba lub SMS = niesamowity ogień
Khedira i Sturaro out

  Załączniki
 
  1.    sjamek

Khedira nigdzie się nie wybiera - już to powiedział w mediach.
Wirtuoz Sturaro - rozważa opcje więc tu jest nadzieja.

  Załączniki
 

Boję się trochę, żeby nam nie przyszło do głowy robić wymiany Calfary za pajaca Bonusa. Caldara to przyszłość włoskiej obrony i oby też obrony Juve. Bonucci to już teraźniejszość szybko przeistaczająca się w przeszłość... no i pajac.

  Załączniki
 

Z innej beczki... Ciekawej statystyki dokopał się Borkos na ćwierkaczu.

https://twitter.com/mbork88/status/1021633142304722944/photo/1

  Załączniki
 

CdS: Rugani osiągnął porozumienie z Chelsea w sprawie kontraktu
Marchisio prawdopodobnie zostanie z nami

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez espanoles

Na Around Turin - już piszą, że Bonus wraca... Dla kibiców Juve,którym zatykał usta to może być trudne do przyjęcia.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Podejrzewam, że jest to związane z odejściem Ruganiego..
Podwójna strata (((

ps. transfer Pjacy nie może dojść do porozumienia... Fiołki nadal nie zgadzają się na klauzule odkupu

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Nie wydaje mi sie, zeby w jakikolwiek sposob takie informacje mialy przelozenie na rzeczywistość. Przeciez Bonucci bylby co mecz wygwizdywany przy kazdym kontakcie z pilka. Zarzad chyba ma tego swiadomisc.

A co do Pjacy to kij Violi w oko. Sa inni chetni. Valencia ma chyba najlepsze relacje z nami.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Gregor del Ptasior
  1.    Gregor del Ptasior

Valencia byłaby chyba najlepszym kierunkiem dla Pjacy ze względu na to, że ta ekipa zakwalifikowała się do fazy grupowej LM. Dlatego też jeśli Chorwat nie zostałby pierwszym wyborem trenera hiszpańskiej drużyny, to i tak pograłby sobie w LaLiga i Pucharze Króla z uwagi na konieczność rotacji w składzie. Problem w tym, że Marotta i spółka chyba są bardziej przekonani do opcji włoskiego klubu dla Marko i dlatego próbują dogadać się z Fiorentiną. Teoretycznie mogliby też rozpatrzeć Atalantę, która zagra w kwalifikacjach LE.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez dimebag11
  1.    Gregor del Ptasior

Valencia ma dobre relacje z nami, a My raczej nie mamy dobrych z nimi. Przypomnieć tylko, że nie zeszli z ceną za Cancelo ani o Euro. Sprzedać obojętnie komu byle by była opcja odkupu za rozsądne pieniądze.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez juventissimo
  1.    juventissimo

Jak oni brali od nas Zaze i Neto to też dostali zaporową cene

  Załączniki
 

Alfredo Pedullà: Conte może przejąć Milan

  Załączniki
 

No dobra, chcemy wzmocnić środek, ale co ze zmiennikiem dla Sandro? Do środka pola mamy 6 graczy (Pjanić, Matuidi, Khedira, Markiz, Can, Bentancur), a na lewej obronie to póki co słabo to wygląda (tym bardziej jeśli Sandro będzie grał tak jak w poprzednim sezonie). Powinniśmy więc znaleźć jakiegoś solidnego LO.

  Załączniki
 
  1.    rock4s

Dziwi mnie, że się Laxaltem nie interesują (bo się nie interesują). To jest świetny piłkarz, w rozsądnej cenie, młody, a już ograny i z doświadczeniem reprezentacyjnym. Może grać na lewej stronie - tak w obronie, jak i w pomocy - może operować w środku pola. Już tu to kiedyś pisałem, ale dla mnie to lepsza wersja Asamoah.

  Załączniki
 
  1.    fpskora

Laxalt to wydatek 20mln (co najmniej) - a przecież zasilił nas Spinazzolla. Ja wiem, że ma kontuzję, ale jeśli wróci w październiku (a taka jest prognoza) to co wtedy? Warto za 20mln ściągać gracza, który będzie zmiennikiem Sandro 2 miesiące? Jakoś się trzeba przemęczyć.

  Załączniki
 

https://dokladnewynikimeczow.blogspot.com/ - Kupon z kursem 200-1000 na jutro już dostępny! ostatnio 2 takie kupony trafili i zdjęcia tych kuponów na blogu! wielkie kursy które wchodzą!

  Załączniki
 

Jestem na tak dla Bonusa. Możemy pierdzielić, że hur dur jaki zły i nielojalny, ale gość mógłby być naszym remedium na środek obrony, gdzie Benatia potyka się o własne nogi w najważniejszych meczach sezonu. Dodam też, że Ibrę jeszcze kilka lat temu każdy przygarniał z otwartymi ręcyma

  Załączniki
 
  1.    jacojaco

Oglądałeś Bonucciego w zeszłym sezonie? To żadne remedium, raczej jego partnerzy powinni relanium zażywać patrząc jak gra lider obrony. Bonu był gorszy od Romagnoliego, w całym bloku defensywnym popełniał najwięcej błędów. Porównywanie go z Benatią, który miał dobry i równy sezon to przeginka . Nie jestem fanem Marokańczyka, ale Bonucci to nie jest żaden pewnik - może by wrócił do dobrej formy, a może nie.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Skoro bierzesz jeden sezon to porównaj benatię z Bayernu. Słaby sezon, leszcz nie piłkarz.

  Załączniki
 
  1.    jacojaco

I dlatego Benatię wypożyczyliśmy z opcją wykupu. Myślisz, że Bonucciego też da radę?

  Załączniki
 
  1.    Apo

No właśnie problem jest z tymi kolegami. Sporo się zmieniło, ale jednak nie wszystko, a nawet nie tak wiele. Trudno przykładać ucho do szatni Juve (z drugiego końca Turynu, a co dopiero z polskiej strony internetu), a jednak kto ma tę możliwość, ten wie, że ciepłego powitania nie będzie.

Bonucci w Juventusie to kolejny temat rozgrzany przez agenta. To jest generalnie ciekawe, jak powszechna jest ignorancja kibiców względem roli "agentury" w nakręcaniu rynku transferowego, tak jego faktycznego, jak i fantastycznego wymiaru.

Dlatego jeszcze do niedawna, mając tę wiedzę, którą mam - że Bonus to legenda na rzecz rozkręcenia popytu - puściłbym to mimo uszu. Jednak właśnie niedawno pewien...

No właśnie problem jest z tymi kolegami. Sporo się zmieniło, ale jednak nie wszystko, a nawet nie tak wiele. Trudno przykładać ucho do szatni Juve (z drugiego końca Turynu, a co dopiero z polskiej strony internetu), a jednak kto ma tę możliwość, ten wie, że ciepłego powitania nie będzie.

Bonucci w Juventusie to kolejny temat rozgrzany przez agenta. To jest generalnie ciekawe, jak powszechna jest ignorancja kibiców względem roli "agentury" w nakręcaniu rynku transferowego, tak jego faktycznego, jak i fantastycznego wymiaru.

Dlatego jeszcze do niedawna, mając tę wiedzę, którą mam - że Bonus to legenda na rzecz rozkręcenia popytu - puściłbym to mimo uszu. Jednak właśnie niedawno pewien agent z Portugalii wykreował rzeczywistość, w którą też trudno było uwierzyć, a jednak... Dlatego kto wie, kto wie?

Oczywiście, że Bonucci jest lepszy od Benatii, a zaryzykuję stwierdzenie, że od wszystkich naszych stoperów, oprócz Chielliniego. W formie i z odpowiednim nastawieniem - top światowy. Jednak właśnie ze względu na jego rolę w zeszłorocznym fermencie, uznałbym ewentualny transfer do Juve za błąd ze strony Zarządu. Dla mnie strzałem w dziesiątkę byłby Godin. Jeden z najlepszych na świecie (ale tak, wiecie, z pierwszej dziesiątki) na swojej pozycji, bez historii fochów i manipulacji, powszechnie lubiany i szanowany przez kolegów i rywali, do tego łebski i z pewnością nie droższy (cena + kontrakt + prowizja), niż Bonucci. Ktoś będzie mędził o wieku - dla mnie to żaden problem, dla Allegrego z pewnością też nie.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Apo

Jestem za stary, żeby obrażać się na każdego zawodnika, który postanowi opuścić Juventus i szukać szczęścia gdzie indziej, ale sytuacja z Bonuccim była chyba nieco inna? Przypomnę, że przez większość czasu spędzonego u nas kreował się na wielkiego Juventino, wspierał drużynę z sektora najbardziej zagorzałych kibiców itp. Nie możemy też zapomnieć jak zachowywał się w czasie ostatniego roku w Juventusie i w jakich okolicznościach odszedł. Cieszynka była tylko swoistą wisienką na torcie, ponieważ już wcześniej przegrał on swoje nazwisko w oczach lwiej części fanów z Turynu, co nie może dziwić. Wszystkie te okoliczności przekreślają jego ewentualny powrót do Juve i osobiście również mam...

Jestem za stary, żeby obrażać się na każdego zawodnika, który postanowi opuścić Juventus i szukać szczęścia gdzie indziej, ale sytuacja z Bonuccim była chyba nieco inna? Przypomnę, że przez większość czasu spędzonego u nas kreował się na wielkiego Juventino, wspierał drużynę z sektora najbardziej zagorzałych kibiców itp. Nie możemy też zapomnieć jak zachowywał się w czasie ostatniego roku w Juventusie i w jakich okolicznościach odszedł. Cieszynka była tylko swoistą wisienką na torcie, ponieważ już wcześniej przegrał on swoje nazwisko w oczach lwiej części fanów z Turynu, co nie może dziwić. Wszystkie te okoliczności przekreślają jego ewentualny powrót do Juve i osobiście również mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Nie bądź proszę hipokrytą i spójrz na całą sytuację obiektywnie.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Apo

Masz jakąś taką dziwaczną manierę wyśmiewania innych osób, gdy mają inne zdanie. To samo było w wątku o środkowych pomocnikach. Niekoniecznie zawsze musisz mieć rację. Nawet gdyby uznać, że Bonucci grał świetnie w trakcie tej passy zwycięstw Milanu to jest to raptem 2,5 miesiąca dobrej gry. Zdajesz sobie sprawę, że sezon ma 9 miesięcy? Nie oglądałem pasjami Milanu, ale czasem się zdarzyło i powiem tak: Bonucci w Milanie jeśli chodzi o grę obronną to zawodnik o klasę gorszy od czasu pobytu w Juve. Inne elementy jak wyprowadzanie piłki, czy gra przy stałych fragmentach jest u niego w dalszym ciągu dobra, ale dla obrońcy to dodatek. Może to była tylko kwestia złego klimatu drużyny, ale mnie...

Masz jakąś taką dziwaczną manierę wyśmiewania innych osób, gdy mają inne zdanie. To samo było w wątku o środkowych pomocnikach. Niekoniecznie zawsze musisz mieć rację. Nawet gdyby uznać, że Bonucci grał świetnie w trakcie tej passy zwycięstw Milanu to jest to raptem 2,5 miesiąca dobrej gry. Zdajesz sobie sprawę, że sezon ma 9 miesięcy? Nie oglądałem pasjami Milanu, ale czasem się zdarzyło i powiem tak: Bonucci w Milanie jeśli chodzi o grę obronną to zawodnik o klasę gorszy od czasu pobytu w Juve. Inne elementy jak wyprowadzanie piłki, czy gra przy stałych fragmentach jest u niego w dalszym ciągu dobra, ale dla obrońcy to dodatek. Może to była tylko kwestia złego klimatu drużyny, ale mnie on nie przekonuje zwłaszcza jak zestawisz go z Godinem mającym klauzulę 20mln.

No i chyba nie oczekiwałeś, że kibice brawami przywitają piłkarza odchodzącego do historycznego rywala w klimacie ostrego konfliktu z trenerem? Bo jeśli oczekiwałeś to faktycznie mogłeś być zawiedziony, ale o taką naiwność cię nie podejrzewam.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez juveforever20

pogon oglądał wszystko i wszystkich.O każdym piłkarzu świata może napisać książkę

Bonus od połowy sezonu był najlepszym piłkarzem w Milanie, kiedy mieli fajną passę zwycięstw, zdecydowanie się wyróżniał.

Zabawne jest to że wszyscy wypominają mu cieszynkę( jego standardowa, zawsze taka sama po strzelonej bramce).Ale nikt nie wspomni jak go kibice"przywitali" na rozgrzewce i jak traktowali w trakcie meczu.Hipokryzja.

Romagnoli, obok Donnarummy, to najbardziej przereklamowani zawodnicy w Serie A, jak go można porównywać do Bonusa?

Jak zarząd, Allegri i koledzy z szatni(sporo się w niej zmieniło), nie mają nic przeciwko powrocie Leo to nic tylko brać.

Forza Leo.

  Załączniki
 

pismaki w Italii podłapały: J zaoferowało Caldarę w rozliczeniu za Bonu
nawet nie chce mi się tego komentować

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Ja tam wlasnie wyczytalem, ze ponoc powiedzial, ze milo gdy interesuje sie nim taki klub jal Milan, ale ob chce.zostac w Turynie.

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Taaa... Zaledwie kilka godzin temu pisalem, ze nie zdziwie siesię jak nasi geniusze taka opcje rozwaza. I nie mowilem tego dla jaj. A tu prosze... Oby to nie byla prawda, bo wtedy nawet transfer CR by ich plamy nie zmazal.

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Ty się śmiejesz, a Caldara zapytany o te plotki nie zdementował tylko odesłał do agenta.

  Załączniki
 

A co myślicie o tym, że może Zarząd myśli na Bonuccim w kontekście odejścia Ruganiego? Wtedy mielibyśmy wymianę na pozycji obrońcy (Bonu za Ruganiego) i napastnika (Ronaldo za Higuaina). Co więcej, za Ruganiego dostalibyśmy chyba minimum 50mln (według wszelkich prognoz), a nie wierzę że dopłata do wymiany Bonu - Higuain byłaby niższa niż 30mln. Wtedy mielibyśmy nie cały, ale w zdecydowanej większości transfer Ronaldo opłacony.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu